|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Normaliter eigenlijk totaal niet mij straatje. Het zou best kunnen zijn dat er bands bestaan die hetzelfde kunstje of iets vergelijkbaars beter doen, maar die ken ik dus niet. Christian Mistress: Zeer catchy, traditionele heavy metal met zangeres. Toen ik deze band voor het eerst hoorde twijfelde ik of het niet iets te cheesy is, de vocalen spraken mij direct aan, maar inmiddels heb ik hun debuut, 'Agony & Opium', als zeer verslavend bevonden. Staan op RoadBurn en kakken als het goed is in februari hun tweede full-length 'Possession' uit. http://www.christianmistress.com/ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
hier ben ik nog decennia te jong voor signature |
|
Had het ook gecheckt maar bij mij viel het kwartje niet... |
|
Wil dit zeker ook checken op RB. Benieuwd naar het nieuwe album. |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Net ff een preorder geplaatst voor mezelf en Irritante Klootzak |
|
hey gast! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nou, ik kan er weinig mee. Wat een saaie riffs zeg. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Inderdaad weinig spectaculaire riffs, maar wel érg fijne vocals. Ik weet niet, het heeft wel iets. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Heel interessant is het muzikaal niet en ik was er zelf i.e.i. ook sceptisch over, maar het rockt wel erg lekker. Ben zeer benieuwd naar RB! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuw album is erg lekker! Voor de niet-Burners of voor de mensen die ze voor de 2de keer willen zien, ze staan 19 april ook in het voorprogramma van Red Fang in Doornroosje. |
|
Zo, wat een verslavende plaat is dit! Jaarlijst materiaal |
|
heerlijke plaat, maar mijn god dat mens kan eigenlijk totaal niet zingen. Maar het gave is dat dat prima bij de muziek past Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik vind het niet veel soeps eigenlijk. |
|
Fantastische band. Héél siked. |
|
quote: Haha dat zat ik ook al te denken. Ik zoek nog wel een hitje op deze plaat ala Riding On The Edges van de EP. Ik denk dat ik de EP toch net iets sterker vond. |
|
Donderdag 19 april in Doornroosje, Nijmegen te zien samen met Red Fang, Black Tusk en Fehler! |
|
quote: quote: |
|
de kracht van herhaling! |
|
Videoclip van Pentagram and Crucifix: Siked. |
|
quote: Vind die EP ook prettiger, desalniettemin kijk ik er naar uit op Roadburn. |
|
Wat ik er zo vluchtig van hoor lijkt het me wel wat. Erg traditioneel, maar her en der pikte ik toch wat frisse dingen op en dat mag ook wel een keer in deze heroplevende scene. Even hele album, en schijnbaar de EP, luisteren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Album stream van de nieuwe plaat: To Your Death |
|
Oh ja, die staat op de reviewlijst. Lekker ouderwets geluidje en niet te dikke productie. Zit alleen nog een beetje in dubio over wat ik van de zang vind. |
|
Een nieuwe plaat? Gaaf, benieuwd. Kon de vorige goed hebben, en die draai ik nog regelmatig. quote: Wat een complete bullshit. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |