IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Boogschieten. Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-12-2011 12:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe zo'n dure boog en dan doe je tiewraps om je armen, doe dan zo'n traditionele leren band!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-12-2011 14:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2011 11:30 schreef Forever After het volgende:
Het oogt mij allemaal te makkelijk met al die stabalitoren. Niet dat het ook per definitie makkelijker hoeft te zijn trouwens. Maar wie gaat er nou een hoop 'toeters en bellen' aanbrengen als het daardoor juist lastiger wordt?

Iemand die met een boog aankomt zoals op het 1e plaatje hieronder en 10 keer achter elkaar in de roos schiet krijgt van mij meer respect dan iemand met een boog als op plaatje 2.

Toch zou ik wel eens een keer willen schieten met een 'primitieve' en zo'n geavanceerde boog om zelf het verschil mee te maken. Misschien denk ik er daarna heel anders over.

Maar het blijft er niet uitzien natuurlijk met al die uitsteeksels.

Ah, zo bedoel je. Ik dacht eerst dat je de bovenste (recurve) bogen ook al teveel vond, en alleen dit zou kunnen waarderen:



Ja, het wordt er (als het goed is ) makkelijker van maar dat maakt me niet zoveel uit. Dat betekent namelijk denk ik vooral dat ze er moeilijkere dingen mee proberen te doen

Zelf een keer zo'n ding gebruiken lijkt me ook wel wat. Maar goed, ik heb het nog überhaupt maar enkele keren gedaan dus ik ben vast nog niet kundig genoeg om echt verschil te merken.

Maar goed, ik vind die compounddingen ook niet zo mooi in ieder geval.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 14:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee met de boog an sich heb ik niet zoveel problemen, het zijn puur de uitsteeksels (stabalitoren). Een vizier op een boog kan ik ook nog wel mee leven btw.

En een compoundboog is misschien niet het mooiste van het setje maar het lijkt me mooi 'speelgoed'.

Enne:



 


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen