IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bospop 2012 Vorige pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-07-2012 19:34 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ja.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-07-2012 21:06 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 9 juli 2012 12:36 schreef XXL het volgende:
Opeth was erg goed maar ik vraag me wel af of de set niet wat aan de stevige kant was voor een dergelijk mainstream publiek.

Zullen ze er wel om doen gok ik dan, heb ze 2 jaar geleden ook op Bospop gezien en dat was ook een gruwelijk harde set (voor Opeth begrippen dan).. Heb ze inmiddels zeker 10 keer live gezien, en zo hard heb ik ze verder nooit gezien

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Forever After
Fading to Black
Posted 10-07-2012 22:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

De vorige keer op Bospop ja.

Heel de tent stormde vol met 40+ers en na 2 nummers stormde een groot deel van die 40+ers de tent weer net zo hard uit.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-07-2012 9:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2012 21:06 schreef Ethereal het volgende:
Zullen ze er wel om doen gok ik dan, heb ze 2 jaar geleden ook op Bospop gezien en dat was ook een gruwelijk harde set (voor Opeth begrippen dan).. Heb ze inmiddels zeker 10 keer live gezien, en zo hard heb ik ze verder nooit gezien

Ik kijk op setlist.fm om te zien welke nummers ze hebben gespeeld, maar 4 van de 7 nummers zijn van Heritage. Dus zo harde set was het niet..

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Forever After
Fading to Black
Posted 11-07-2012 10:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik vond het qua hardheid ook wel meevallen. Een paar nummers maar. Maar ondanks dat vind ik Opeth live sowieso taaie kost.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-07-2012 19:44 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 juli 2012 22:11 schreef Forever After het volgende:
De vorige keer op Bospop ja.

Heel de tent stormde vol met 40+ers en na 2 nummers stormde een groot deel van die 40+ers de tent weer net zo hard uit.

Haha, ik had toen net mijn schoonvader overtuigd dat Opeth juist hard en zacht combineert en dat hij het ongetwijfeld erg goed ging vinden.. Met zijn jaren '70 (prog)rock.. Hmpf. Was niet echt een doorslaand succes laten we maar zeggen

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com