![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ok, er is een zeer sterke Tool invloed aanwezig, maar toch is het meer dan zomaar een kloon naar mijn mening. Ik vind het echt vet en zeker een band om in de gaten te houden. ![]() ![]() |
|
Als je me had verteld dat het de nieuwe tool was had ik het tot op het punt dat het losgaat bijna geloofd. Neemt niet weg dat het erg lekker klinkt en het hebben van duidelijke invloeden geen slecht iets hoeft te zijn. Leuke ontdekking dit! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Om te kunnen doorgaan als de nieuwe Tool is het natuurlijk niet geniaal genoeg ![]() ![]() |
|
Daar heb je een punt! Hoewel ik wel benieuwd ben of een evt. nieuwe Tool vanouds geniaal is. Nuja, zoniet hebben we dit nog! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
deze zondag weer in baroeg! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Helaas afwezig ivm Progpower. Ze spelen in maart ook op Prognosis in Eindhoven. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-10-2018 13:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Whoah, 'Lotus' is echt geniaal! Vooral middenin, eerst Martyrs, en dan het titelnummer ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Morgen deze gasten bekoekeloeren in de Melkweg. Het zal mij benieuwen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gisteren live gezien op Prognosis. Was wel aardig. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-03-2019 17:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Was gewoon goed vanavond. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hey, was jij er ook? Het kon mij wel bekoren... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 24-03-2019 2:03] ![]() |
|
Ik trek die zang slecht in die clip hierboven. Te soft of te wijverig ofzo. Ik kan er het juiste woord niet voor vinden. Verder klinkt het wel aardig. Op YouTube Lotus en Lascivious nog geluisterd en die doet het bij mij beter al blijft er toch iets met die stem. ![]() |
|
Wat een gruwelijk slechte inschattiing van de organisatie om ze in de kleine zaal te plannen. Ik hoorde ook bij de gelukkigen die de kleine zaal in mochten maar ben na een half uurtje afgetaaid om Haken te gaan kijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En daarna Kantklossen nog even meegepikt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Klinkt me te proggy en te bedacht. Nee ik laat deze Tool light maar aan me voorbij gaan. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
zaterdag waren ze in NL volgens mij, iemand geweest? en iets meer te zeggen dat het goed of wel aardig was ![]() Vind de vergelijk met Tool een zeer vreemde. Voor mij klinkt het toch meer als Opeth 2.0 ... met inderdaad wel iets te doordachte riffjes, maar wel erg lekker. [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 25-03-2019 16:35] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote:Ik was er zaterdag bij in de Q-factory. Er werd veel gespeeld van de nieuwste, helaas iets te weinig van Tellurian naar mijn zin. De band was strak, de zanger goed bij stem. Enige nadeel: alles was te hard ingemixt live, met name de bas en de basdrum knalden er bovenuit, wat m.i. ten koste van het totaalgeluid ging. Wat wel mooi was om te zien, was dat de bandleden enthousiast reageerden op de respons uit het publiek. Hierdoor was de presentatie theatraler en spontaner dan b.v. Wheel. Wat overigens ook speltechnisch een goede band was, maar absoluut geen uitstraling en spelplezier leek te hebben. Ghost Iris was verschrikkelijk. Door de epilepsie en lasogen veroorzakende lichtshow, de valse cleane zangstukjes en vooral de onsamenhangende nummers. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 25-03-2019 16:54] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
ah dank je wel.. klinkt alsof ze wat jaartjes ervaring er bij moeten krijgen om een top show te geven I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Geen fan, maar dat nummer is wel te Soen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik zie net dat Soen 0ver 2 weken in Zoetermeer speelt. De gok maar genomen dat het door mag gaan van onze haagse Peppi en Kokki en kaarten gekocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oeh.... Wat is dat nieuwe live-album 'Atlantis' mooi. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-11-2022 16:32] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Op Wacken waren ze voor mij ook al een absoluut hoogtepunt. Fantastische muzikanten, een zanger met een prachtige stem, biertje in de hand bij warm weer en ondergaande zon….. Kippenvel. Gewoon heel mooi! ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |