IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Soen
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 28-12-2011 20:50 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

SOEN — the project featuring Swedish drummer Martin Lopez (ex-OPETH, AMON AMARTH), bassist Steve DiGiorgio (SADUS, TESTAMENT, DEATH, ICED EARTH), vocalist Joel Ekelöf (WILLOWTREE), and guitarist Kim Platbarzdis — has inked a deal with Spinefarm Records. The band's debut album, "Cognitive", will be released in February 2012. The CD is being mixed by the Grammy Award-winning Canadian producer David Bottrill, who has previously worked with PETER GABRIEL, TOOL, SMASHING PUMPKINS and MUSE.

Vond nog geen topic over Soen. De nieuwe plaat is echt geweldig zeg.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-03-2012 16:12 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Ok, er is een zeer sterke Tool invloed aanwezig, maar toch is het meer dan zomaar een kloon naar mijn mening.
Ik vind het echt vet en zeker een band om in de gaten te houden.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-03-2012 17:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Als je me had verteld dat het de nieuwe tool was had ik het tot op het punt dat het losgaat bijna geloofd. Neemt niet weg dat het erg lekker klinkt en het hebben van duidelijke invloeden geen slecht iets hoeft te zijn. Leuke ontdekking dit!



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-03-2012 18:01 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Om te kunnen doorgaan als de nieuwe Tool is het natuurlijk niet geniaal genoeg


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-03-2012 18:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Daar heb je een punt! Hoewel ik wel benieuwd ben of een evt. nieuwe Tool vanouds geniaal is. Nuja, zoniet hebben we dit nog!



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-10-2018 12:51 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

deze zondag weer in baroeg!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-10-2018 13:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Helaas afwezig ivm Progpower.

Ze spelen in maart ook op Prognosis in Eindhoven.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-10-2018 13:39]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-02-2019 23:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Whoah, 'Lotus' is echt geniaal! Vooral middenin, eerst Martyrs, en dan het titelnummer


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2019 15:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Morgen deze gasten bekoekeloeren in de Melkweg. Het zal mij benieuwen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2019 17:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gisteren live gezien op Prognosis. Was wel aardig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-03-2019 17:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2019 23:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Was gewoon goed vanavond.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 24-03-2019 2:02 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2019 17:05 schreef Mutilator het volgende:
Gisteren live gezien op Prognosis. Was wel aardig.

Hey, was jij er ook? Het kon mij wel bekoren...

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 24-03-2019 2:03]


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 24-03-2019 16:07 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Ik trek die zang slecht in die clip hierboven. Te soft of te wijverig ofzo. Ik kan er het juiste woord niet voor vinden. Verder klinkt het wel aardig.

Op YouTube Lotus en Lascivious nog geluisterd en die doet het bij mij beter al blijft er toch iets met die stem.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2019 16:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat een gruwelijk slechte inschattiing van de organisatie om ze in de kleine zaal te plannen.

Ik hoorde ook bij de gelukkigen die de kleine zaal in mochten maar ben na een half uurtje afgetaaid om Haken te gaan kijken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-03-2019 16:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En daarna Kantklossen nog even meegepikt?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-03-2019 16:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-03-2019 18:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Klinkt me te proggy en te bedacht. Nee ik laat deze Tool light maar aan me voorbij gaan.


... hoe de hazen lopen ...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-03-2019 16:34 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zaterdag waren ze in NL volgens mij, iemand geweest? en iets meer te zeggen dat het goed of wel aardig was

Vind de vergelijk met Tool een zeer vreemde. Voor mij klinkt het toch meer als Opeth 2.0 ... met inderdaad wel iets te doordachte riffjes, maar wel erg lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 25-03-2019 16:35]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2019 16:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2019 16:34 schreef DaVinz het volgende:
zaterdag waren ze in NL volgens mij, iemand geweest? en iets meer te zeggen dat het goed of wel aardig was

Vind de vergelijk met Tool een zeer vreemde. Voor mij klinkt het toch meer als Opeth 2.0 ... met inderdaad wel iets te doordachte riffjes, maar wel erg lekker.
Ik was er zaterdag bij in de Q-factory. Er werd veel gespeeld van de nieuwste, helaas iets te weinig van Tellurian naar mijn zin. De band was strak, de zanger goed bij stem. Enige nadeel: alles was te hard ingemixt live, met name de bas en de basdrum knalden er bovenuit, wat m.i. ten koste van het totaalgeluid ging. Wat wel mooi was om te zien, was dat de bandleden enthousiast reageerden op de respons uit het publiek. Hierdoor was de presentatie theatraler en spontaner dan b.v. Wheel. Wat overigens ook speltechnisch een goede band was, maar absoluut geen uitstraling en spelplezier leek te hebben.
Ghost Iris was verschrikkelijk. Door de epilepsie en lasogen veroorzakende lichtshow, de valse cleane zangstukjes en vooral de onsamenhangende nummers.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 25-03-2019 16:54]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-03-2019 13:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ah dank je wel..
klinkt alsof ze wat jaartjes ervaring er bij moeten krijgen om een top show te geven


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-11-2020 12:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-11-2020 12:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Geen fan, maar dat nummer is wel te Soen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-11-2021 14:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zie net dat Soen 0ver 2 weken in Zoetermeer speelt.

De gok maar genomen dat het door mag gaan van onze haagse Peppi en Kokki en kaarten gekocht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-11-2022 16:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Oeh....

Wat is dat nieuwe live-album 'Atlantis' mooi.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-11-2022 16:32]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 26-11-2022 23:50 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Op Wacken waren ze voor mij ook al een absoluut hoogtepunt. Fantastische muzikanten, een zanger met een prachtige stem, biertje in de hand bij warm weer en ondergaande zon….. Kippenvel. Gewoon heel mooi!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2023 12:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen