|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Your point? Het is geen metal dus het is kan niet? quote: Hoe zou jij doom willen omschrijven dan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: quote: was meer een reply daar op. Het is... eehm emo ofzo... pop-punk.. geen idee ik zou het geen beter naam kunnen geven dan pop. (en dan direct er maar bij: er zijn best goed pop bands maar de meeste stammen dan toch echt uit de 80's en 90's. Niet de 50cent rap meuk, Paris Hilton meuk etc) kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: +1 |
|
Je moet ze niet live horen en eigenlijk moet je hem ook vooral niet zien, maar voor de rest vind ik het zeker geen slechte muziek! Emo zoals emo ooit bedoeld was (voor zover ik emo-kenner ben ) |
|
Gisteren 'This Is War' gescoord...verdomd lekkere plaat. De derde puike plaat op rij. Jammer dat de concerten van die TMF-kinder feestjes zijn. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Nieuwe album is ook leuk ja. Het is wel muziek waar boze pubers zich ws goed in kunnen vinden, maar dat kan me niet schelen. |
|
Ooit waren wij ook boze pubers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Woest was ik |
|
Ontopic. Leuk album idd. Ik verheug me al op het concert. Hopen dat Jared goed bij stem is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De aankomende cd zal, afgaande op het eerste youtube-fragment, wel weer wat gewenning vragen. Hoe dan ook, geweldige band en de optredens mogen er ook wezen. Medio juli eens kijken hoe ze dat brengen in een amfitheater in Padova 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Het debuut vond ik best goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Afgelopen zondag in Padova, IT was een geweldige ervaring! 75% vrouwelijk publiek en een kabaal! 30STM speelde geweldig en ik heb me prima vermaakt, ook de nieuwe nummers waren te pruimen. Helaas geen Buddah For Mary, maar verder topavond! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |