![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hele vette plaat! Moderne, soms behoorlijk melodieuze technische death met een erg tof black metal randje. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Vage naam... Hallelujah en fallus gemixed... Toch maar even de muziek checken binnenkort. ![]() |
|
Wel aardig maar niet zo mijn ding. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja leuk gevonden, ik zat meer hier aan te denken http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallujah 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
vindt het een erg toffe band! er gaan zelfs geruchten van dat ze naar europa komen :D dan ga ik ze zeker checken ![]() REALLY OHH REALLY? ![]() |
|
Zou mooi zijn, Fallujah kan mij zeer goed bekoren. ![]() |
|
Album wordt behoorlijk gezapig na verloop van tijd. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Die riffs klinken zeer goed. Maar ik moet wel erg m'n best doen om ze te horen, af en toe. Die synths hoeven echt niet van mij. Zo hard in de mix ook, sjeezzz. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik vind de combinatie van brute DM met die atmosferische gitaarsynths juist zo speciaal hieraan. Het oude werk klinkt trouwens flink dof vergeleken bij dit nieuwe nummer. Blijkbaar heeft die nieuwe gitarist de band naar een hoger plan getild ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nieuwe track: Carved From Stone Voor de tweede keer: Wauw. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-06-2014 19:05] ![]() |
|
Andere tracks: Vandaag komt het album uit. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-07-2014 0:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat is dat album goed zeg, damn ![]() ![]() |
|
Kardashev is een soortgelijke band: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Fallujah moek ook nok luisterek. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Gaaf! Een soort djenty death metal maar dan met heel veel sfeer, het klinkt raar maar sfeer een beetje zoals Psychotic Waltz t zou doen als ze death metal zouden spelen. Lekker! Thanks heren, ik ben de laatste tijd weer lekker def met0l aan t luisteren ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() 29 april het nieuwe album. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-02-2016 20:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hopen op een wat betere productie, die vorige was een grote loudness overkill. ![]() |
|
quote: Ja, die heb ik maar twee keer beluisterd door de ondoordringbare muur van geluid. Het songmateriaal was heel sterk, dat hoorde ik wel. ![]() |
|
[quote]Op 9 februari 2016 20:48 schreef HierIsMike het volgende: Ja, die heb ik maar twee keer beluisterd door de ondoordringbare muur van geluid. Het songmateriaal was heel sterk, dat hoorde ik wel.[/quote had precies hetzelfde, wilde het heel graag gaaf vinden maar kon er gewoon niet naar luisteren.. ![]() |
|
![]() |
|
Zitten, verbazingwekkend genoeg, best toffe prog. composities tussen. Maar ook zware zaad death metal. Eens een album integraal draaien. Welke is het meest prog. en het minste death metal? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Deze track is ondertussen ook vrijgegeven. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-04-2016 20:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wegens op Hellfest ook es gecheckt. Wat een vette band. Gaan met The Harvest Wombs een beetje verder waar The Faceless mij na Planetary Duality is kwijt geraakt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |