IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Toxocara - Supreme Pain - Repulsive Slaughter / 7.januari, Rock Cafe Asgard, Beverwijk
BloodStained
Usericon van BloodStained
Posted 01-01-2012 13:11 by BloodStained Wijzig reactieProfiel van BloodStainedQuote dit bericht

BloodStained
Posted 02-01-2012 13:21 by BloodStained Wijzig reactieProfiel van BloodStainedQuote dit bericht

Supreme Pain is gecanceled:

"Today guitarist Bas Brussaard decided to quit with Supreme Pain because he is no longer motivated.
Because of this we are also forced to cancel our gig on the 7th of January at Cafe Asgard, Beverwijk.
Supreme death metal greetZ \m/"

Er kommt een andere band bij deze line up voor zaterdag \m/

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 02-01-2012 17:04 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

He wat jammer, ik was serieus van plan om te komen!

5 Euro's? Op je muil!!

BloodStained
Posted 02-01-2012 17:59 by BloodStained Wijzig reactieProfiel van BloodStainedQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2012 17:04 schreef Sgeiterdt het volgende:
He wat jammer, ik was serieus van plan om te komen!

Hey mij vriend!!!!!! Rijen de treinen uit Dordrecht naar Beverwijk ?

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 02-01-2012 18:10 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 2 januari 2012 17:59 schreef BloodStained het volgende:
Hey mij vriend!!!!!! Rijen de treinen uit Dordrecht naar Beverwijk ?

Ik woon al jaren niet meer in Dordrecht, inmiddels woon ik 3 jaar in Koog aan de Zaan

5 Euro's? Op je muil!!

BloodStained
Posted 02-01-2012 19:11 by BloodStained Wijzig reactieProfiel van BloodStainedQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2012 18:10 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik woon al jaren niet meer in Dordrecht, inmiddels woon ik 3 jaar in Koog aan de Zaan

Dat is inderdaad iets meer in de burt volgens mij

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 02-01-2012 19:25 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 2 januari 2012 19:11 schreef BloodStained het volgende:
Dat is inderdaad iets meer in de burt volgens mij

Sterker nog, Beverwijk staat hier op de snelweg al op de borden

Als Supreme Pain niet komt, kom ik ook niet!

5 Euro's? Op je muil!!

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 02-01-2012 21:28 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Was Bas zo ongemotiveerd dat hij deze ene show niet nog even kon doen? Nu laat hij de rest van de band wel in de kou staan.

Of werd de druk te groot na de eindeloze stroom Noord Koreaanse reviews?

BloodStained
Posted 02-01-2012 22:05 by BloodStained Wijzig reactieProfiel van BloodStainedQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2012 21:28 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Was Bas zo ongemotiveerd dat hij deze ene show niet nog even kon doen? Nu laat hij de rest van de band wel in de kou staan.

Of werd de druk te groot na de eindeloze stroom Noord Koreaanse reviews?

Tja schijnbaar wel...

Was ook iets met prive omstandigheden dat ie deze ene show niet kan of wil doen.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat er een delegatie Noord Koreanen kwam checken of de reviews wel terecht zijn ten op zichte van zijn live prestatie, en werd de druk m teveel...don't fuck with North Korea

BloodStained
Posted 02-01-2012 22:12 by BloodStained Wijzig reactieProfiel van BloodStainedQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2012 19:25 schreef Sgeiterdt het volgende:
Sterker nog, Beverwijk staat hier op de snelweg al op de borden

Als Supreme Pain niet komt, kom ik ook niet!

Jammer, maar het komt ook en vervanger voor Supreme Pain en dan Toxocara en Repulsive Slaughter gaat gevoon door naturlijk, ik denk dat het toch echt en leuke brute avond wordt in Asgard

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com