![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De rest van de schijf is ook fijn inderdaad! ![]() |
|
Over twee weken in dbs, UTrecht! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy ![]() |
|
Staat in de agenda ![]() ![]() |
|
Heel even was ik bang dat ik er door de vermoeidheid niet helemaal in kon komen; gelukkig had ik het mis. Wat een meesterlijke show - en wat een hypnotiserende baslijnen. ![]() |
|
Jammer dat we niet hebben gekletst trouwens, maar ik weet nu wie je bent ![]() ![]() |
|
quote: Een volgende keer! ![]() ![]() |
|
quote:Mooi hoe je omgeslagen bent met de post uit 2012! Heb me overigens ook goed vermaakt. Oogjes dicht, wiegen en genieten ![]() ![]() |
|
quote: Kleine jongens worden ietsje groter. ![]() |
|
quote: Je bent zelf zo. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Hypnos toch. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: :') ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Sorry. Dju. Ben nu zelf helemaal in de war. Hypnos toch. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Hopnys pls. ![]() |
|
Spynho slp Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hypnos toch. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote:Cult of Fire. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Nieuwe tracks: 8:18 5:01 Dat ik hier niet eerder naar heb geluisterd! Gaaf! Snel Occult Rock maar eens opzoeken! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-12-2015 17:03] ![]() |
|
Af en toe vraag ik me af of je half i-podcybermens bent. :v Maar zeker doen ja! Prachtwerk. ![]() |
|
quote: ![]() De juiste rock/metaljournalisten via Twitter volgen helpt ook. ![]() Net trouwens Occult Rock geluisterd, anderhalf uur is voorbij gevlogen. De baspartijen zijn echt fenomenaal! ![]() ![]() |
|
![]() Ik doelde meer op: hoe kan je alles meer dan 2 keer luisteren ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Zo gevarieerd ben ik ze niet gewoon. Alvast hoopvol. Occult Rock kon me redelijk boeien, maar die met de hand erop heeft het niet lang overleefd hier. ![]() |
|
Ik wacht wel tot het hele album er is. Losse nummers werkt niet bij de deze band. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Check. Geen haast ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |