![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
De rest van de schijf is ook fijn inderdaad! |
|||||||||
|
Over twee weken in dbs, UTrecht! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|||||||||
|
Staat in de agenda |
|||||||||
|
Heel even was ik bang dat ik er door de vermoeidheid niet helemaal in kon komen; gelukkig had ik het mis. Wat een meesterlijke show - en wat een hypnotiserende baslijnen. |
|||||||||
|
Jammer dat we niet hebben gekletst trouwens, maar ik weet nu wie je bent |
|||||||||
|
quote: Een volgende keer! |
|||||||||
|
quote:Mooi hoe je omgeslagen bent met de post uit 2012! Heb me overigens ook goed vermaakt. Oogjes dicht, wiegen en genieten |
|||||||||
|
quote: Kleine jongens worden ietsje groter. |
|||||||||
|
quote: Je bent zelf zo. En nu gaan we vegen |
|||||||||
|
Hypnos toch. En nu gaan we vegen |
|||||||||
|
quote: :') ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|||||||||
|
Sorry. Dju. Ben nu zelf helemaal in de war. Hypnos toch. En nu gaan we vegen |
|||||||||
|
Hopnys pls. |
|||||||||
|
Spynho slp Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Hypnos toch. En nu gaan we vegen |
|||||||||
|
quote:Cult of Fire. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|||||||||
|
Nieuwe tracks: 8:18 5:01 Dat ik hier niet eerder naar heb geluisterd! Gaaf! Snel Occult Rock maar eens opzoeken! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-12-2015 17:03] |
|||||||||
|
Af en toe vraag ik me af of je half i-podcybermens bent. :v Maar zeker doen ja! Prachtwerk. |
|||||||||
|
quote: De juiste rock/metaljournalisten via Twitter volgen helpt ook. Net trouwens Occult Rock geluisterd, anderhalf uur is voorbij gevlogen. De baspartijen zijn echt fenomenaal! |
|||||||||
|
Ik doelde meer op: hoe kan je alles meer dan 2 keer luisteren |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Zo gevarieerd ben ik ze niet gewoon. Alvast hoopvol. Occult Rock kon me redelijk boeien, maar die met de hand erop heeft het niet lang overleefd hier. |
|||||||||
|
Ik wacht wel tot het hele album er is. Losse nummers werkt niet bij de deze band. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Check. Geen haast |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Heavy Metal |