IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aluk Todolo (5krautrock, psychedelic, black metal, noise, ambient) Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-02-2015 16:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De rest van de schijf is ook fijn inderdaad!



Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 11-02-2015 18:27 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Over twee weken in dbs, UTrecht!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-02-2015 8:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Staat in de agenda



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-03-2015 11:09 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Holy smokes wat was dat een intense show. Vast niet voor iedereen weggelegd, maar in ieder geval super hypnotiserend. Geweldig ook om te zien dat iedereen een compleet ander ritme aan het volgen was.



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 01-03-2015 11:42 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Heel even was ik bang dat ik er door de vermoeidheid niet helemaal in kon komen; gelukkig had ik het mis. Wat een meesterlijke show - en wat een hypnotiserende baslijnen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-03-2015 11:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Jammer dat we niet hebben gekletst trouwens, maar ik weet nu wie je bent



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 01-03-2015 11:46 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2015 11:44 schreef Dirge for november het volgende:
Jammer dat we niet hebben gekletst trouwens, maar ik weet nu wie je bent

Een volgende keer!


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-03-2015 11:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2015 11:42 schreef Sisyphos het volgende:
Heel even was ik bang dat ik er door de vermoeidheid niet helemaal in kon komen; gelukkig had ik het mis. Wat een meesterlijke show - en wat een hypnotiserende baslijnen.
Mooi hoe je omgeslagen bent met de post uit 2012!

Heb me overigens ook goed vermaakt. Oogjes dicht, wiegen en genieten


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 01-03-2015 12:43 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2015 11:58 schreef Silence het volgende:
Mooi hoe je omgeslagen bent met de post uit 2012!

Kleine jongens worden ietsje groter.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-03-2015 15:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2012 20:54 schreef Sonic Titan het volgende:
Misschien een idee om eens meer dan drie seconden werk in een topic te steken? Die kuttopics van jou werken altijd volgens hetzelfde concept: plaatje, filmpje, myspacelinkje en één of twee woordjes mongoloïde gebrabbel.

Aardige muziek hoor, daar niet van.


Je bent zelf zo.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-03-2015 15:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hypnos toch.


En nu gaan we vegen


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 01-03-2015 20:44 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 1 maart 2015 15:24 schreef caron het volgende:
Je bent zelf zo.


:')



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-03-2015 20:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Sorry.
Dju.
Ben nu zelf helemaal in de war.

Hypnos toch.


En nu gaan we vegen


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-03-2015 21:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hopnys pls.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-03-2015 21:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Spynho slp


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-03-2015 9:35 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hypnos toch.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-03-2015 9:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 1 maart 2015 11:58 schreef Silence het volgende:
Oogjes dicht, wiegen en genieten
Cult of Fire.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-12-2015 17:02 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nieuwe tracks:
8:18
5:01

Dat ik hier niet eerder naar heb geluisterd! Gaaf! Snel Occult Rock maar eens opzoeken!

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-12-2015 17:03]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-12-2015 19:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Af en toe vraag ik me af of je half i-podcybermens bent. :v Maar zeker doen ja! Prachtwerk.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-12-2015 19:45 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 21 december 2015 19:25 schreef Dirge for november het volgende:
Af en toe vraag ik me af of je half i-podcybermens bent. :v




De juiste rock/metaljournalisten via Twitter volgen helpt ook.

Net trouwens Occult Rock geluisterd, anderhalf uur is voorbij gevlogen. De baspartijen zijn echt fenomenaal!






Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-12-2015 21:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Ik doelde meer op: hoe kan je alles meer dan 2 keer luisteren Ik ontdek veel, maar volg bewust helemaal niemand. Als ik los ga ontdek ik teveel. Dat bederft mijn plezier in het beluisteren. Mogelijk ging ik eerder ook zo hard als jij though...



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 05-01-2016 22:07 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De derde track van de nieuwe plaat:

5:34



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 06-01-2016 20:25 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Zo gevarieerd ben ik ze niet gewoon. Alvast hoopvol. Occult Rock kon me redelijk boeien, maar die met de hand erop heeft het niet lang overleefd hier.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2016 20:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik wacht wel tot het hele album er is. Losse nummers werkt niet bij de deze band.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-01-2016 15:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Check. Geen haast maar wel erg benieuwd!



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen