|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De Goudvishal (Arnhem) misschien? |
|
nou, die zaten al vol in december... jammer. en de 20 is er ook in arnhem een metal concert |
|
mangled en lench tch-e in willemeen |
|
quote:Aanrader's? (ken ze namelijk niet) |
|
ben je al op mn advies ingegaan nu? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik doe mijn best, maar ben bang dat ''t verplaats wordt naar februari of maart |
|
Probeer het bij Soos plock!! (www.plock.nl) Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Probeer ook eens Elektra in Sliedrecht. www.elektra-sliedrecht.nl |
|
Zou iig wel vet zijn als je da voor melkaar kan krijge in plock! Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
probeer eens www.manifesto-hoorn.nl |
|
he, ik dacht dat deze topic al oud was? was voor december vorig jaar... |
|
Hahaha ik zat al te denke "van die minitour heb ik nog niks gehoord da da binnekort was " Maarja.. als je nog ooit een zaaltje zoekt voor een ander tourtje ofzo: www.Plock.nl Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Is er nog een organisator hier geinteresseerd in een death-metal band? 11.45: restate my assumptions |
|
Haha, nee. |
|
quote: SFinks in heerenveen. |
|
Das nog van vorig jaar.. Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |