|
Auteur: |
|
|
Hey Zware Metalen lezers, Ik wilde even deze kans aangrijpen om een aantal mp3tjes van onze band te promoten. Wij hebben onlangs onze eerste demo afgerond, en deze hebben wij op onze facebook pagina staan. Beetje over de band: Steel Survivors, is een Heavymetal band gesticht in Nijmegen. Qua stijl hebben we trekjes van Heavy, Trash en Power metal in onze muziek zitten. Op onze facebook staan een drietal nummers van onze demo, ik ben daarom ook erg benieuwd wat jullie er allemaal van vinden. Houd er wel rekening mee dat het demo kwaliteit is http://www.facebook.com/pages/Steel-Survivors/155557774536967?v=app_2405167945 Natuurlijk hebben wij ook onze eigen pagina waar je info over de band leden kan vinden. Er wordt momenteel wel hard gewerkt aan een vervangende pagina. www.steelsurvivors.com |
|
Beetje jammer dat je ze eerst moet 'liken' voor je de nummers mag horen. Ik moet het eerst horen voor ik ze 'like.' Bareuh... |
|
je mist er niet veel aan, ik wacht wel op Heels of Steel Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dan like je ze en als je ze niet liked, unlike je ze weer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Beetje jammer dat ik eerst een Facebook-account aan zou moeten maken voor ik de nummers mag horen. |
|
quote: +1 |
|
Ik heb de Like optie er maar afgehaald, kreeg er idd meer klachten over standaard optie. |
|
quote: Bareuh... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Heavy Metal |