|
Auteur: |
|
|
Het enige wat ik wel trek zijn de vocals. Iets van een gaaf nummer zou ook wel leuk zijn, ondanks dat geneuzel met dat aparte snaarinstrument. Leuke gimmick, maar verder. Imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben voor een ban voor iedereen die avant-garde roept over dingen die niks met avant-garde te maken hebben. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 12-01-2012 21:44] |
|
het was dan ook een vraag , geen schreeuw "avantgarde, extreem kut of geniaal?" signature |
|
Bedoelen ze niet avant-garden? Vind het zelf ook meer post-garden, ondanks de botanische toestanden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
quote: Beat me to it Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Moker goeie gin ook~! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ze lijken een beetje door minimal music of door Swans geïnspireerd, maar in de uitvoering slaan ze de plank mis naar mijn idee. Het mist sfeer ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hoewel ik die 2xCD nog geen één keer in één ruk heb uitgezeten, trek ik dit prima voor een paar nummers! [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 12-01-2012 22:11] |
|
quote: het enige wat ik niet trek zijn juist de vocals! :D vond de drum van het eerste nummer juist wel lekker klinken maar het is niet iets dat ik nou gelijk ga downloaden. |
|
Nou, geniaal is het iig niet. Ik vind dit wel leuk, hoor. Maar ik kan het heeel goed begrijpen als mensen dit kudt vinden. Het zijn slechts wat opgenomen ideetjes. Niets meer. En ze lijken nog erg op elkaar ook. Niet goed uitgedacht en afentoe ook twijfelachtig ingespeeld. Het album bestaat uit twee CD's 'vol' muzikale ideetjes; korte nummertjes. Zit een beetje tussen The Horn en Yoga in. Maar doe dan eigenlijk maar Yoga. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Trek het slecht. |
|
quote:Waardan? LastFM kent het niet eens. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: http://www.last.fm/music/botanist [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 23-02-2012 9:29] |
|
Ah, vandaar. Volgens mij scrobbel 'ik' 'The Botanist'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Dit is helemaal verdwenen op het nieuwe album. Het is ook meer doom dan black opeens. CD2 zijn herbewerkingen door andere artiesten, staan een paar erg mooie nummers tussen. Toch mis ik het; verstand op nul, waas voor de ogen en rammelen maar op die dulcimer, van het vorige album af en toe. |
|
Ik word wel blij van die nieuwe. |
|
Waren na SubRosa DE band van RoadBurn. Wat softer, en gestructureerder dan op CD leek het wel; maar desalniettemin erg tof! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
sommige nummers zijn niet verschrikkelijk, veel wel. Teleurstellend. |
|
"Je begrijpt het niet!" If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwste EP is liev. Wel weer wat softer, naar mijn idee. De composities zijn echter onmiskenbaar metaal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
https://avantgardemusic.bandcamp.com/album/collective-the-shape-of-he-to-come Benieuwd wel. edit: en 22 september in Gent blijkbaar. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-09-2017 18:04] |
|
|
|
Geweldig optreden gisteren. |
Index / Heavy Metal |