|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 17-08-2012 17:48] =) |
|
quote: 1 snaar moet je makkelijk kunnen... I am mine own redeemer...! |
|
Black metal band Harjaz uit omgeving Leuven zoekt nog een drummert. Spelen doen we op zondag elke week danwel eens in de twee weken. Wij verwachten geen technisch meesterstuk van je. Wel verwachten we dat je de double bass naar behoren kunt bedienen en hier en daar een blastbeat kunt trommelen. Voor meer info of opnames stuur een mail naar: basspollution at gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 12-08-2012 19:51] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hey, Wij (gitarist, Drummer en Zanger) zijn opzoek naar een (lead)gitarist voor onze melodische deathmetal formatie. wij zijn allemaal super gemotiveerd en willen zo snel mogelijk het podium op. De gemiddelde leeftijd ligt zo rond de 30 jaar. onze style is te vergelijken met at the gates, the haunted, knights of the abyss, scarve, black dahlia murder. Wij oefenen in zevenhuizen en komen zelf uit Zoetermeer, Rotterdam en Gouda. Heb jij eigen vervoer, professionele spullen en motivatie . Stuur dan een mailtje naar 84.dekker@gmail.com!! Greetz! |
|
Hoi allemaal, Zenir zoekt mensen om fijne herrie mee te maken! Ik speel 1,5 weer serieus gitaar met les en oefen braaf elke dag mijn toonladders . Qua stijl vind ik veel leuk van Chimaira naar Trivium en van Madball naar Cannibal Corpse. Ik heb een auto onder de kont. (nog) geen grote pro. buizenversterker met kast, want dat heeft in mijn flat totaal geen nut op dit moment. Maar mocht er iemand zijn met een oefenruimte dan wil ik best investeren . Ik ben overigens 29 jaar |
|
quote: Omgeving is misschien handig om te vermelden... [Dit bericht is gewijzigd door Embodiment of Fire op 18-08-2012 11:45] |
|
quote: goed punt! . Rotterdam e.o. |
|
hey zenir! volgens mij zoeken wij jou! stuur effe een mailtje naar 84.dekker@gmail.com dan spreken we verder! |
|
In de categorie niet geschoten altijd mis plaats ik hier even een berichtje. Ik ben een zanger van 29 jaar en ik heb net mijn bandje waarin ik 12 jaar speelde gekilled door naar Zuid Limburg te verhuizen. Ik heb veel podium ervaring, aangezien we over het hele land speelden en supports deden voor buitenlandse bands, Popronde 2008 (6x geboekt), en de finale vd Grote Prijs van NL in 2009. Mijn stem werd vaak vergeleken met die van Robert Smith of David Byrne, maar ik kan vrij veelzijdig geluiden voortbrengen. Onlangs heb ik bijvoorbeeld nog de vocalen geleverd voor een Alcest-achtig studio projectje. Ik zoek eigenlijk iets heaviers dan mijn oude (new-wave) band, meer richting de psychedelica/shoegaze/sludge/stoner/noise rock en bands als US Christmas, Wildildlife, A Place To Bury Stangers, Melvins, Unsane en Kiling Joke. Maar ik sta open voor vrij veel want het gaat mij in de eerste plaats gewoon om lekker muziek maken en gigs doen. Ik woon in Eijsden, dus Belgie kan ook. |
|
Gitarist gezocht. Stijl: death metal (Geen deathcore gayshit) Omgeving: Leeuwarden, Groningen, van die kant weg. Groetjes Joris (drums) en Ype (bas) reacties naar JorisNijenhuis at hotmail.com |
|
heb jullie ook gemaild..maar in het geval van een spamfiltertje: Kom zelf uit Drachten. Wat voor DM spelen jullie? Technische nieuwe dingen of old school? |
|
Jammer dat het zo ver weg is, had anders nog een goede partij oudste school death-metal met een Zweedse kruidenmix liggen Bitches, i want to torture you! |
|
Melodische Deathmetal Bassist Gezocht (omg rotterdam) Hey, Wij (2 gitaristen, Drummer en Zanger) zijn opzoek naar een Bassist voor onze melodische deathmetal formatie. wij zijn allemaal super gemotiveerd en willen zo snel mogelijk het podium op. De gemiddelde leeftijd ligt zo rond de 30 jaar. onze style is te vergelijken met at the gates, the haunted, knights of the abyss, scarve, black dahlia murder. Wij oefenen in zevenhuizen en komen zelf uit Zoetermeer, Rotterdam en Gouda. Heb jij eigen vervoer, professionele spullen en motivatie . Stuur dan een mailtje naar hailtheslaughter@gmail.com Greetz! |
|
Die bestaan niet... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Na een lange zoektocht naar gelijkgestemde muzikanten is Second Order een feit! Het enige wat we nog missen is een zanger(es) en/of brulboei om onze band compleet te maken. Second Order bestaat uit drummer (2 stokken), bassist (5 snaren) en 2 gitaristen (14 snaren) van allemaal rond de 30 jaar en met ruime ervaring op de betreffende instrumenten. Momenteel zijn we druk doende met het schrijven van nummers en willen we deze zo snel mogelijk aanvullen met jouw zang! Muzikale trefwoorden: - Vette riffs - Melodie - Groove - Invloeden uit death-, thrash- en progressieve metal - Denk aan onder andere: Gojira, Nevermore, Killswitch engage, Opeth, Katatonia en Meshuggah - Ambities tot opnames en optreden zijn er zeker! We repeteren wekelijks op maandag vanaf 20.00 uur in Zoetermeer in een ruimte met zanginstallatie Heb je interesse om langs te komen en te jammen? Mail to: secondorder.band@gmail.com voor mp3s en een afspraak |
|
quote: Al een zangert? Waarom probeer je Gijs niet? Kan gitaar spelen en heeft lang haar...( klaar dacht ik zo.) |
|
Metalband HYMIR uit de Regio Utrecht is op zoek naar een: - Lead Gitarist - Drummer - Bassist (Al is het hier Verboden) Wil je graag optreden, repeteren en nummers schrijven? En ben je tussen de 22 en 28 en woon je in Utrecht?? Stuur ons een mailtje! info[at]hymir.nl Beluister onze muziek op: http://hymir.bandcamp.com/ |
|
Hmm, is het nog een band dan? Boeiender |
|
quote: 2 Man studio band, maar daar ga je het live niet mee redden |
|
quote: Zo dan. Bruce Banner |
|
quote: |
|
thnx! |
|
quote: Nou Herrie wanneer treden we samen op?! Ik kan dr best nog een bandje bij hebben |
|
Even een update, mijn emailadres is niet meer in gebruik dus graag een bericht hier op ZM achterlaten [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 19-10-2012 13:25] |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |