|
Auteur: |
|
|
Het gaat kennelijk erg slecht met de voorverkoop. Ik kreeg zojuist deze mail van Mojo: Beste festivalbezoeker, Je ontvangt deze mail omdat met dit mailadres één of meerdere kaarten zijn gekocht voor Rockin' Park! Speciaal voor jullie hebben we een verrassing! Zoals jullie weten vindt op zaterdag 30 juni aanstaande de vierde editie van Rockin' Park plaats. Het volgende rijtje indrukwekkende bands staat tijdens Rockin' Park op de bühne: Snow Patrol, Elbow, dEUS, Flogging Molly, Selah Sue, The Temper Trap, Fink, De Staat, M. Ward, Here We Go Magic en Rams' Pocket Radio. Het sfeervolle Goffertpark, het mooie weer en de indrukwekkende concerten hebben Rockin' Park de voorgaande drie edities tot een groot succes gemaakt. Ook dit jaar zijn de verwachtingen hooggespannen. Voor Rockin' Park hebben wij speciaal voor jullie een verrassing in petto: voor elke gekochte kaart voor Rockin' Park bieden wij er eentje extra, gratis! Via deze link kun je je vrijkaart(en) bestellen onder vermelding van je klantnummer. Het klantnummer is het nummer dat je kan vinden in de e-mailbevestiging van je eerder bestelde tickets. Volg verder als gewoonlijk de stappen van het bestelproces en je ontvangt de vrijkaart(en) in je mailbox. Let op! Deze actie loopt tot 29 juni 12.00 uur. Op de dag van het festival kunnen de vrijkaarten NIET opgehaald worden bij de kassa. Voor meer informatie over Rockin' Park ga je naar www.rockinpark.nl. We zien je graag op zaterdag 30 juni bij Rockin' Park! Veel plezier alvast. Vriendelijke groet, De organisatie van Rockin' Park -------------------------------------- Begrijpelijk dat het niet verkoopt, het programma is aan de kutte kant. Jammer, als ik mijn vrouw niet had beloofd om mee te gaan (want Snow Patrol) had ik dit festival ook links laten liggen. Iemand hier interesse in tickets voor de halve prijs? Ik kan er dus 2 bijkopen, delen we samen de kosten van alle tickets. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
De tegenvallende verkoop ligt volgens de organisatie niet aan de kaartprijs, want de organisatie vindt het een goede prijs. Ah, oké. |
|
Veel te duur sowieso, deels uitgerangeerde 'grote' bands die je voor 2 keer de prijs op een 3-daags festival met veel meer vette bands kan zien. Next. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
75 euro voor zo'n programma en dan zeggen dat de prijs goed is. Vorig jaar zelfde prijs maar wel Pearl Jam. Snow Patrol is toch echt niet te vergelijken met Pearl Jam (en bovendien dit jaar al zeker 3 keer in NL gespeeld) Pritt kills the Brazilian glue-scene |
Index / Concerten |