IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 20 & 21 januari: Mudfest @ De Azijnfabriek, Roermond
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 16-01-2012 18:43 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

Aanstaande vrijdag en zaterdag:
MUDFEST

Op vrijdag:
THE MACHINE (NL)
MARS RED SKY (FR)
ELECTRIC MOON (GER)
YAMA (NL)

Op zaterdag:
YEAR OF NO LIGHT (FR)
KODIAK+N (GER)
TONER LOW (NL)
HUATA (FR)
TANK86 (NL)
BITCHO (NL)
SIMóN (NL)

meer info: www.azijnfabriek.nl

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2012 20:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 16-01-2012 22:40 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Kodiak & Year of no Light! VERDOMME!!! Net dat weekend kan ik niet!!!

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 16-01-2012 23:34 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Aanwezig - heel veel met Bitcho, Simón en de couleur locale.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-01-2012 7:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Lekkere line-up! Helaas al andere plannen dit weekend.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 17-01-2012 8:10 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 16 januari 2012 23:34 schreef ErikS het volgende:
Aanwezig - heel veel met Bitcho, Simón en de couleur locale.

Bitcho: De band waar alle bassisten gebleven zijn...

Doe Bjorn de groeten! Ik heb dan andere verplichtingen, anders was ik wel even binnengewipt.

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 17-01-2012 21:26 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Present op zaterdag en ontzettend veel zin in, wordt knaller!!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 17-01-2012 21:29 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2012 22:40 schreef Gorath het volgende:
Kodiak & Year of no Light! VERDOMME!!! Net dat weekend kan ik niet!!!

Das jammer Filip, uitgelezen kans om paar leuke orkesten samen te zien en ene te nuttigen... Volgende keer maar weer eh!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 18-01-2012 0:25 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2012 8:10 schreef powertieke het volgende:
Bitcho: De band waar alle bassisten gebleven zijn...

Doe Bjorn de groeten! Ik heb dan andere verplichtingen, anders was ik wel even binnengewipt.

Zal ik doen.

(Overigens, als iemand nog tips heeft voor goedkope slaapplekken in de omgeving hoor ik het graag. Tientallen euros uitgeven aan een overnachting vind ik niet fijn, en op en neer rijden leidt tot slaapgebrek en niet kunnen 'en.)

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 18-01-2012 10:28 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Moet je eens op hotelspecials.nl kijken, die hebben meestal wel goede betaalbare aanbiedingen. Verder is er een B&B (De Hofnar) en Hub en ik hebben een tijd geleden in Heel een hotel geregeld voor bands (was iets van 28,50). (Heel ligt ongeveer 15 minuten rijden van Roermond.

Succes!

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 22-01-2012 15:21 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Goddomme, wat een machtig mooi gebeuren was het. Vooral hééél veel en gezopen, en ook nog wat van de bands gezien.

Grootste prestatie mijnerzijds was overigens én zaterdag én zondag zonder kater wakker te worden.

Kortom, zéééér voor herhaling vatbaar.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2012 15:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Was inderdaad een erg geslaagd festival

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com