|
Auteur: |
|
|
http://www.tivoli.nl/agenda/informatie/datum/21-04-2012/titel/RUSSIAN%20CIRCLES%20 Russian Circles + Support Zaterdag 21 april 19.30 14 euro Heen. |
|
De show op Dour vorig jaar vond ik doodsaai (met name vanwege de matige setlist) maar die nieuwe plaat is weer grandioos |
|
+ Deafheaven als support. |
|
Echt vervelend dat ik er niet bij kan zijn, heb dan zelf een optreden. Maar misschien toch naar Keulen 2 weken daarna. |
|
ze spelen 3 mei ook in Kortrijk ik ga daarheen vorig jaar Russian Circles nog gezien in Brugge en dat vond ik echt goed |
|
Prima optreden van Russian Circles in een volle De Helling! Deafheaven viel me echter een beetje tegen, in vergelijking met de show in Amsterdam. |
|
quote: Wist niet dat je daar ook was? Ben uiteindelijk niet gegaan, iets met geld en gratis optredens in Delft. Op zich gelukkig (voor mij) dat Deafheaven een beetje tegenviel ivm toen in Amsterdam. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: WTF -- dat heb ik dus precies andersom... wat een vette gig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vond bij Deafheaven de details veel beter te horen in Amsterdam. Bovendien was de zanger toen aanzienlijk beter bij stem. |
|
quote: Die zanger was echt een baas. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat een optredens. Ik kende Deafhaven niet echt goed, maar wat een band . Russian Circles was ook echt top, al met al een top avond |
|
Deze geskipt om If These Trees Could Talk te checken in Koersel. Was uiteindelijk een goede keuze. Maar hoop deze tour ook nog ergens mee te pakken. Welke oude tracks speelde Russian Circles trouwens? Ik vond hun setlist op Dour vorig jaar ernstig saai, met name de keuze van oude tracks, maar die nieuwe plaat knalt weer hard. |
|
Ze speelden Carpe en Death Rides A Horse van Enter. MEGA. Deafheaven had nu een betere drummer maar een minder geluid dan in Amsterdam, goede show wel. Russian Circles was fenomenaal. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Oh, nieuwe drummer of heeft die drummer gewoon beter geoefend? |
|
Weet ik niet, maar die in A'dam drumde niet zo strak. Deze wel. Ik ben het wel eens met de kritiek op de zanger, die is behoorlijk zijn stem naar de gallemiezen aan het helpen. Maar de band toert ook als een malle, ik kan me voorstellen dat dat een aanslag is. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik dacht eerst ook dat het een nieuwe drummer was, maar kan er niets over vinden. Voor sommige heeft dat vele touren duidelijk een positieve werking |
|
Het is een nieuwe drummer, de oude heeft besloten door te gaan met zijn doomband Lycus. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
gaaf optreden. stoer lichtplan! |
|
Vanavond in Kotrijk. Erg veel zin in! |
|
quote: Same here! Razend benieuwd |
|
quote: En ik benieuwd naar je verslag morgen Horns up! |
|
Komt in orde! Was gaaf! Vond persoonlijk Deafheaven iets meer sfeer hebben dan Russian Circles, maar allebei waren ze echt goed op dreef! |
|
Ook erg van genoten! Deafheaven is minder mijn ding, maar had een sterke sfeer. Russian Circles was weer erg lekker! Ze mochten van mij toch nog wat langer doorspelen. Een uurtje als hoofdact vind ik toch eerder kort. |
Index / Concerten |