|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed, er werd al melding van gemaakt in het Tsjuder en Endezzma-topic, dus hier even centraal. Norwegian Helvete tour, exclusieve clubshow voor Nederland donderdag 1 maart 2012 in de Dynamo in Eindhoven. Entree 15 euro, morgen gaat de kaartverkoop via de Dynamo ticket site van start. Prachtige show en een mooie opmaat naar het Heidens Geweld 2 festival een week later met onder andere Kampfar en Skyforger plus anderen. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-01-2012 9:36] |
|
|
|
Hier ga ik even vrij voor vragen denk ik zo! Begintijd/eindtijd al een beetje bekend? |
|
Even voor de duidelijkheid, deze show is nog niet definitief!!! Zodra meer duidelijk is, volgt meer informatie.. Met vriendelijke groet, Dynamo Metal |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
White Oak zal hier niet meer spelen. |
|
Helaas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jammer! Komt er een vervanger? |
|
Ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wie? |
|
...heeft de hond uitgelaten? |
|
Woof, woof, woof, woof. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-01-2012 17:03] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Lugubre als support? Lijkt mij een goede! |
|
quote: Hard! |
|
Te laat; op de site van Dynamo is te zien dat het Weltschmerz is geworden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Wat een ku* datum. Hopelijk kan ik er heen, maar geef het weinig kans gezien het zo'n end reizen is vanaf Dordt en ik de dag erna weer belachelijk vroeg eruit moet. Het leven is niet eerlijk. And the wind cries .. |
|
Ga je toch naar Belgiƫ of Frankrijk? |
|
Eindhoven ver van Dordrecht???? Sorry hoor maar dat is te belachelijk voor woorden. Dik half uurtje met de auto is te ver?? Typisch Nederland weer om over afstanden van slechts enkele kilometers te zeuren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha... wat moeten wij dan wel niet, Hub |
|
Idd hehe.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Beste Mary en anderen... Dat het een doordeweekse datum is weten we zelf maar al te goed, maar daarom streven we erna om 23:00 klaar te zijn, tien minuten lopen vanaf het station (als je langzaam loopt). 23:02 en 23:34 gaat de intercity waarmee je in 55 minuten in Dordrecht bent... |
|
quote: Shit. Vergat ik zomaar dat niet iedereen een rijbewijs danwel een auto heeft. Ik heb geen auto en ben afhankelijk van de trein en bus. Dan is het al gauw anderhalf uur reizen. And the wind cries .. |
|
Zo zeg....1,5 uur voor een eenmalige show in Nederland. Toegegeven, 1,5 uur reizen is wel heel erg extreem inderdaad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je begint in herhaling te vallen, Hub. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |