|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk wel thuis dan. |
|
Misschien wel even aanwezig hoor. |
|
Hoe laat begint Kutschurft zelf? Heb eerst nog ff een fuifje namelijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: rond 23:00 |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik moet eerst van 1900 tot 23:00 wat dingen in de Sub doen, maar wil graag nog ff wat kutschurft meepakken, dus probeer vanaf 22:30 wat personeel en collega's te regelen zodat ik er dan in ieder geval nog ff bij kan zijn! |
|
mooi! dan gaan we wel ff een jaegertje of 3, 4 wegtikken!? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heute Abend! zin in. I am mine own redeemer...! |
|
Ja, hoop dus nog ff wat gezelligheid mee te kunnen pakken rond een uur of 11 |
|
quote: Sowieso wel. SIKED |
|
als het weer zo raar gaat als gisteren... dan.... haak ik af..... jezus Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat was fijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
...dat was een zeer fijne avond! I am mine own redeemer...! |
|
Leuk avondje en heb me kotselijk vermaakt! Ja, zelfs bij de grindbashers :D Was niet zo druk, maar wel gezellig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
dank je irritante klootzak, (jammer dat er geen vind ik leuk functie op zm zit)... I am mine own redeemer...! |
|
Olé |
|
Was een leuke avond, eindelijk Dirty East Godverdomme gezien, viel me niets tegen. Boeiender |
|
BAM! Boeiender |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nog een basbeest: Boeiender |
|
Genant, genant.. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Inderdaad. Zou de PVV eens wat aan moeten doen! Boeiender |
|
meldpuntshirtlozebassisten.nl? |
|
quote: meldpuntverwendeprutsersdielekkerbelangrijkdoenmaargeenklotenwetenvanhetleven.nl Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |