|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bub |
|
Pig Destroyer - Prowler in the Yard |
|
Hate Eternal - Fury & Flames |
|
X empire falls X - The Lines Have Been Drawn Niet slecht. Jammer dat de band vijf jaar na het maken van deze plaat wel heel erg hard probeerde om lekker extreemrechts te zijn :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
damm nog nooit van deze groep hoort zal dit eens opzoeken aj moe kakken moej kakken |
|
Barren Earth - The Devil's Resolve signature |
|
fans van strapping young lad en meshuggah check this out aj moe kakken moej kakken |
|
Hank Williams III - Straight to hell Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Burzum - A lost forgotten sad Spirit (2011) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ehr... ik zie de verbanden tussen SYL, Meshuggah en dat nummer niet, zeker niet de tweede helft van dat nummer: dat klonk als een opname met een kapotte tape-recorder van een 27MC bakkie met een gebroken antenne. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
bub |
|
Vaag album, maar dit nummer "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Voivod - Macrosolutions to Megaproblems En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Samael - Son of Earth Faustian Spirit of the Earth |
|
Vastum - Carnal Law |
|
Sepultura - Piranha ( Exodus cover ) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Curimus - Realization signature |
|
quote: ik heb niet gezegd dat het erop trekt , gewoon dat fans van syl en meshuggah dit mss ook goed zouden vinden . ik vind het allesinds vet np aj moe kakken moej kakken |
|
Metallica - Broken, Beat and Scarred Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Goatwhore - Blood For The Master Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Behold! The Monolith - Defender, Redeemist |
|
Gorod - Process Of A New Decline Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
flippin''' signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |