|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kwam deze net tegen: Cool! |
|
Vet! En nu maar hopen dat het nu WEL doorgaat... |
|
Noteren in de agenda. |
|
Aanwezig op 28/04 in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Waar komt deze Verdelet vandaan? Op het almachtige Metal Archives kan ik maar twee gelijknamige bands vinden, en die zijn allebei 'split-up'. Ik ben hoe dan ook aanwezig, overigens. |
|
quote: Ik ook! Horns up! |
|
quote: Dit zijn Britten. Bestaan pas sinds 2011. |
|
Potver. Zou er best heen willen, maar ik ga net op die dag trouwen :p Zenial |
|
quote:Burgertrut! :D Maarehm, prioriteiten yo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Welnee, gewoon een dagje verplaatsen. Dat trouwen, dus. |
|
quote: Gewoon vroeg op de dag plannen, 's avonds naar de show |
|
Of je pakt gewoon de show in Leeuwarden, Vosselaar of Osnabrück |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 02-02-2012 19:54] |
|
quote: totaal belachelijk dat het bericht van FrankJanssen is verwijderd! 100% anti-Kvelgeest |
|
Vind het wel kernachtig samengevat zo, eigenlijk. On topic dan maar weer? |
|
|
|
Nachtmystium’s eerste albums ‘Reign of the Malicious’ en ‘Demise’ sloegen respectievelijk tien en acht jaar geleden in als een bom in de underground black metal wereld. In één klap (of moeten we zeggen: twee klappen?) werd de band tot de belangrijkste USBM (United States Black Metal) bands gerekend. Dat Nachtmystium een eigenzinnig collectief is, bewees men met latere releases, waarin een steeds progressievere, experimentelere sound werd ontwikkeld. Komt dat dus zeker aanschouwen! De supports zijn achtereenvolgens Wraithcult, Verdelet en Dark Fortress. |
|
Wat een schijtband is Dark Fortress toch. Nachtmystium is dan wel weer interessant. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zeer benieuwd naar DF en Nachtmystium! Is er al een tijdschema bekend? |
|
Ik kan zelf niet maar deze show is wel echt een aanrader. Nachtmystium is erg sterk op deze tour en in deze formatie, getuige de Roadburn show. |
|
Heb Nachtmystium op Festung Open Air gezien, waar ze een perfecte mix van oud en nieuw werk brachten. Hoop op weer iets van dat zelfde. |
|
Hier wil ik eigenlijk ook wel heen...DF al eens gezien maar Nachtmystium klinkt ook best edit: tijdschema zou wel handig zijn idd [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 25-04-2012 18:29] Hatsjikidee! |
|
Van het facebook event geplukt: 15.30-16.00 Wraithcult 16.20-16.55 Verdelet 17.15-18.00 Dark Fortress 18.30-19.30 Nachtmystium |
|
Middagmatinee!! Hatsjikidee! |
|
quote: Op zondag is het in Baroeg eigenlijk altijd 's middags |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |