|
Auteur: |
|
|
60 euro en op een maandag, ik denk dat ik het maar laat zitten. |
|
Al was het een tientje en op zaterdag, dan zou ik ook niet gaan.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dan zou ik het nog wel overwegen. |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
|
|
Een keer op Graspop gezien |
|
1x in de Kuip gezien met Faith No More en Soundgarden ten tijden van Use Your Illusion. Dat was te gek, ik wil graag die herinnering levend houden. Dus afwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-02-2012 12:58] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: What the hell... Anyway: helaas op een maandagavond (= vaste werkavond), maar anders zou ik het misschien wel overwogen hebben. Heb ze nog nooit live gezien, en voor hetzelfde geld is het ineens te gek, afgaande op sommige andere recente filmpjes. |
|
Veel plezier aan iedereen die gaat! |
|
quote: |
|
quote: |
|
Zelfs dood zou ik daar nog niet aanwezig willen zijn Against God and Government |
|
quote: Wie is die gast die Axl heeft opgegeten? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote:Ik denk Bassie, want op het plaatje dat je ziet als je het filmpje nog niet gestart hebt denk ik telkens een rode clownsneus te zien |
|
|
|
Denk ook niet dat Guns 'n' Roses speelt maar eerder Axl + begeleidingsband. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Na het slechte optreden op Graspop wil ik als fan het nog een keertje proberen, gaat wel Oberhausen worden. Als Axl Rose een tijdje op tour is, is zijn stem in topvorm, Rock In Rio slaat helemaal nergens op natuurlijk :-). |
|
60 pleuro voor een volgevreten papzak die er 100 jaar over heeft gedaan om nog es een(overigens bar slechte) cd in elkaar te flikkeren?????????? ik zou de daklozenkrant nog niet voor 1 euro kopen van die rooie plofkop!Laten we hopen dat deze zwerver kapot vriest 1 deze nachten |
|
quote: Bareuh... |
|
Axl under Ice!!! I'll buy that for a dollar!!!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Index / Concerten |