![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zondag 1 april 2012: ABORTED - BEL The Belgium key contributors of death-grind + PROSTITUTE DISFIGUREMENT - NL + SUFFERING QUOTA - GRUNN Romein - Leeuwarden Aanvang: 17.00 Entree: € 12,- [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 28-02-2012 21:26] ![]() |
|
Jij vind Aborted middelmatig? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-02-2012 22:40] ![]() |
|
quote: Tsjuder en Endezzma vs Aborted. Ik hoef geen economie gestudeerd te hebben om te voorspellen waar meer bezoekers op afkomen. ![]() |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 03-02-2012 13:52] ![]() |
|
[edit] tjonge... [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 03-02-2012 13:53] ![]() |
|
@joris: En Tsjuder kon inderdaad, maar was een dag voor The Devils Blood > overbaat schaadt. ![]() |
|
quote: Overdaad. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Hoezo? Devil's Blood is geen metal... ![]() |
|
Daar gaan we weer! ![]() ![]() |
|
quote:Zeker! Naar The Devil's Blood dan. Jij ook? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Tuurlijk! Ook naar Aborted. Siked om alles ![]() Nu ff Ghost luisteren. ![]() |
|
quote: Jammer dat dat zo uitkwam dan ![]() Als het goed is moet Absu nog wel plek hebben voor een show in Romein tijdens hun tour ![]() Verder is Aborted natuurlijk allesbehalve middelmatig... ik bedoelde meer de programmering in Ljouwert/Romein de komende maanden, die vind ik wat standaard; bands die het hele jaar door wel te zien zijn. Desalnietemin; leuk dat ze om de hoek spelen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ja, het is niet meer de underground dingen die we vroeger meer deden. alhoewel die langzamerhand aan bod komen bij de Romein XS edities. ![]() |
|
Suffering Quota bevestigd als support ![]() ![]() |
|
quote: Ja vet. Ff kijken of ik er heen ga dan ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |