|
Auteur: |
|
|
Zondag 1 april 2012: ABORTED - BEL The Belgium key contributors of death-grind + PROSTITUTE DISFIGUREMENT - NL + SUFFERING QUOTA - GRUNN Romein - Leeuwarden Aanvang: 17.00 Entree: € 12,- [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 28-02-2012 21:26] |
|
Jij vind Aborted middelmatig? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-02-2012 22:40] |
|
quote: Tsjuder en Endezzma vs Aborted. Ik hoef geen economie gestudeerd te hebben om te voorspellen waar meer bezoekers op afkomen. |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 03-02-2012 13:52] |
|
[edit] tjonge... [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 03-02-2012 13:53] |
|
@joris: En Tsjuder kon inderdaad, maar was een dag voor The Devils Blood > overbaat schaadt. |
|
quote: Overdaad. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Hoezo? Devil's Blood is geen metal... |
|
Daar gaan we weer! |
|
quote:Zeker! Naar The Devil's Blood dan. Jij ook? |
|
quote: Tuurlijk! Ook naar Aborted. Siked om alles Nu ff Ghost luisteren. |
|
quote: Jammer dat dat zo uitkwam dan Als het goed is moet Absu nog wel plek hebben voor een show in Romein tijdens hun tour Laatste zondag van hun tour moet nog wel te regelen zijn.... Verder is Aborted natuurlijk allesbehalve middelmatig... ik bedoelde meer de programmering in Ljouwert/Romein de komende maanden, die vind ik wat standaard; bands die het hele jaar door wel te zien zijn. Desalnietemin; leuk dat ze om de hoek spelen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, het is niet meer de underground dingen die we vroeger meer deden. alhoewel die langzamerhand aan bod komen bij de Romein XS edities. |
|
Suffering Quota bevestigd als support |
|
quote: Ja vet. Ff kijken of ik er heen ga dan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Concerten |