IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 18/5/12 Den Haag: Officium Triste / The 11th Hour / De Profundis
Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 05-02-2012 16:36 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

Vr. 18 mei 2012 Trojan Metal Fest
Paard van Troje te Den Haag
met Officium Triste, The 11th Hour en De Profundis (UK)

Entree: € 12,00
Zaal open: 19.00 u
Aanvang: 19.30 u

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-05-2012 11:47]

100% anti-Kvelgeest

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-02-2012 20:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Tof, waarschijnlijk wel aanwezig.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-02-2012 21:14 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Al die bands nog nooit gezien dus wellicht wel aanwezig

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 05-02-2012 22:05 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Vlakbij, dus waarschijnlijk wel aanwezig.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-02-2012 8:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Indien ik een slaapplek kan regelen wel aanwezig. OT was weer erg goed in Helmond en dat nieuwe nummer dat ze speelde smaakte naar meer!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 16-05-2012 11:44 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

bump

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 16-05-2012 20:39 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

19.30 Officium Triste
20.35 De Profundis
21.55 The 11th Hour

100% anti-Kvelgeest

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-05-2012 21:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2012 20:39 schreef Latebloomer het volgende:
19.30 Officium Triste
20.35 De Profundis
21.55 The 11th Hour

Dank!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 19-05-2012 16:09 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

OT voor mij de band van de avond. Net ff iets mooiere nummers dan 11th Hour. Iets meer melancholie. Geweldige stem heeft die Pim. Edje W kan trouwens ook behoorlijk zingen (en gitaarspelen trouwens...), chapeau (hoewel ik zijn stem op CD minder goed bij de muziek vind passen). DP heb ik stukjes van geluisterd, geluid stond veel te hard (net als in de pauzes, bij de weg).

100% anti-Kvelgeest

Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 20-05-2012 3:11 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

En wie moest er weer van 9.00 tot 21.00 uur werken?! Maybe next time.... Gadget, next time...

We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....

metaldenhaag
Usericon van metaldenhaag
Posted 21-05-2012 21:44 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

Zowel Officium Triste als 11th hour vond ik erg goed.....doom is nooit helemaal mn ding geweest vanwege de traagheid maar het geluid was echt vet zwaar en hakt flink in op je trommelvliezen. Mooie nummers en geweldige zang van Pim. OT is na al die jaren nog steeds erg ondergewaardeerd vind ik.
De Profundis is toch wat te ingewikkeld voor de meesten denk ik. Goede muzikanten maar de nummers verzuipen in techniek en dat schiet toch wat zn doel voorbij. Jammer dat de opkomst tegenviel....de haagse metalscene laat t paard helaas nou eenmaal links liggen maar gaat wel naar bazart en musicon. Tsja, zo wordt het natuurlijk nooit wat. Ben benieuwd of men wel uit huis kruipt voor Epica (overmorgen), Textures 27 sept. of Overkill 6 okt....

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com