|
Auteur: |
|
|
Tof, waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
Al die bands nog nooit gezien dus wellicht wel aanwezig |
|
Vlakbij, dus waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
Indien ik een slaapplek kan regelen wel aanwezig. OT was weer erg goed in Helmond en dat nieuwe nummer dat ze speelde smaakte naar meer! |
|
bump |
|
19.30 Officium Triste 20.35 De Profundis 21.55 The 11th Hour 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Dank! |
|
OT voor mij de band van de avond. Net ff iets mooiere nummers dan 11th Hour. Iets meer melancholie. Geweldige stem heeft die Pim. Edje W kan trouwens ook behoorlijk zingen (en gitaarspelen trouwens...), chapeau (hoewel ik zijn stem op CD minder goed bij de muziek vind passen). DP heb ik stukjes van geluisterd, geluid stond veel te hard (net als in de pauzes, bij de weg). 100% anti-Kvelgeest |
|
En wie moest er weer van 9.00 tot 21.00 uur werken?! Maybe next time.... Gadget, next time... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Zowel Officium Triste als 11th hour vond ik erg goed.....doom is nooit helemaal mn ding geweest vanwege de traagheid maar het geluid was echt vet zwaar en hakt flink in op je trommelvliezen. Mooie nummers en geweldige zang van Pim. OT is na al die jaren nog steeds erg ondergewaardeerd vind ik. De Profundis is toch wat te ingewikkeld voor de meesten denk ik. Goede muzikanten maar de nummers verzuipen in techniek en dat schiet toch wat zn doel voorbij. Jammer dat de opkomst tegenviel....de haagse metalscene laat t paard helaas nou eenmaal links liggen maar gaat wel naar bazart en musicon. Tsja, zo wordt het natuurlijk nooit wat. Ben benieuwd of men wel uit huis kruipt voor Epica (overmorgen), Textures 27 sept. of Overkill 6 okt.... |
Index / Concerten |