|
Auteur: |
|
|
Kreeg net een mail binnen dat Status Quo en ALICE COOPER op Suikerrock 2012 zullen staan. Meer info op: http://suikerrock.tickoweb.be/ Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Cooperfan zou wel willen gaan, maja, hij is diabeticus signature |
|
Alice en Status zijn altijd wel leuk maar mijn festivalseizoen begint al redelijk vol te lopen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ziekenhuis is erg kort bij hoor, moest 't nodig zijn Hypnos Beli: Da's oud nieuws, de belifestivalitiskalender zit elk jaar wel lekker volgestopt Hopelijk houden ze het vol dingen ala Cooper e boeken, kan nog wel eens boeiend worden... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
suikerrock is idd niet zo'n fijn festival voor een diabeticus, als het nou zoetjesrock was... Maar voor Alice Cooper heb ik best een keer wat over. Dank voor de tip! Rock moet Rollen |
|
'k Zeg 't, 't ziekenhuis is echt erg kort bij voor wanneer het nodig zou zijn... Geen probleem Cooperfan, maak een 'zwaremetalen' gedeelte op het domein Viander(waar je als festivalganger je tentje kan opzetten), wie weet welke bekenden je/we (ik overweeg serieus van nog eens af te zakken naar Tienen dan...) tegen gaan komen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Vroegah noemde we dat gewoon een klontje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In mijn geval: klont! Rock moet Rollen |
Index / Concerten |