|
Auteur: |
|
|
Datum, aanvangstijd en locatie zou handig zijn... Boeiender |
|
quote: hehe, yeah te eager met het indrukken van de post knop Getting drunk on the wrath of God |
|
Kijk! Boeiender |
|
quote: dingen van tevoren doordenken is voor mietjes Getting drunk on the wrath of God |
|
vette OSDM!!!!!! |
|
Mwoah, vind FoC redelijk aan de progressieve kant.... Boeiender |
|
Dat is dan ook wel de vreemde eend in de bijt. |
|
quote:Komt door Boris. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat zijn we graag! Anyway, mooi wark Weer eens een keer de boel afbreken daar. Eens even zien of we onze nieuwe gitarist dan al wat kunnen laten meespelen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dit dus, vanavond Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Pff, je bent me echt net een paar minuten voor he |
|
Zo ben ik Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Altijd iets te vroeg? |
|
Forumverslaafd bedoel je? Speelt jullie nieuwe gitarist eigenlijk al mee? En wie is het eigenlijk? En waarom moet ik alles als een vraag schrijven? |
|
quote: Haha, yup quote: Ook Ja, dat doet hij, alleen de eerste paar nummers niet. Joost, voormalig Covered in Ashes en Innosin! Omdat je raar bent? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heb er zin in Ik heb een vloer, nou en? |
|
Dat was me toch een verdomd vet avondje |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Concerten |