|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 10 maart vind de 12e editie van Beukfeest plaats in jongerencentrum Gryphus te Vierlingsbeek. 3 death metal bands zullen spelen dit keer en we kunnen Houwitser al bekend maken. Open 20.30 Start 21.00 Entree: 6 euro (jonger dan 20 betaald 4 euro) www.gryphus.nl www.beukfeest.hyves.nl Facebook event: https://www.facebook.com/events/175918502516709/?context=create#!/events/175918502516709/ [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 15-02-2012 7:37] |
|
+ Impalement |
|
Line-up compleet. Houwitser, Impalement en Facing the Madness |
|
Aanwezig! euu? |
|
Hopelijk aanwezig. |
|
ah, misschien kan ik eindelijk eens komen kijken |
|
quote: |
|
Affiche erbij |
|
quote: Zoals altijd hebben we naast Dommelsch op de tap ook op fles: Beck's, Jupiler, PALM, Hoegaarden, Hertog Jan Bockbier, Desperado's en al wat ik nu nog vergeet |
|
Humpf, Facing The Madness is juist de band die ik nog niet ken. |
|
quote: Trouwens, ken jij Houwitser niet? Moet wel hè, dus hup afkomen |
|
Dit is ook alweer aankomende zaterdag |
|
Aanwezig |
|
Ben er nog niet uit, te veel keus in 't zuiden komende zaterdag (wie had dat 10 jaar geleden gedacht?). |
|
quote: Zou gezellig zijn, heb je ons bierassortiment hierboven gelezen ? |
|
Ik ben er jammergenoeg niet... Volgende keer weer hopelijk. |
|
quote: Nu wel Ik neig nog naar Pain of Salvation, maar ik denk er nog even over na. |
|
Gezellige avond gehad in Vierlingsbeek. Impalement kende ik niet maar klonk wel goed. De backingvocals waren hier zeker een pluspunt. Houwitser was erg bruut maar mocht van mij nog wel een paar nummers meer spelen. Mooi om te zien dat er hier een nieuwe zeer jonge lichting metalheads en chicka's rondloopt. |
|
Prima opkomst, de bands waren gaaf en een flinke omzet. Fijne avond geweest, had het wel erg druk, nog nooit zoveel gelopen bij Beukfeest, maar nog regelmatig lekker wat van de bands kunnen genieten Dat jonge publiek komt iedere keer weer opdagen, erg tof |
|
Enige lokatie in de omgeving waar met regelmaat goede bands worden neergezet, voor een prima prijsje uiteraard. Maar hopelijk ben ik er volgende keer weer. |
|
Zeer leuke avond gehad euu? |
Index / Concerten |