|
Auteur: |
|
|
Straalschijfontketenfeest 'Batavi' Bands: Heidevolk + Mondvolland Dag: Zaterdag 25 februari Plek: LuxorLive (naast Arnhem CS) Deuren: 19:30 Schade: €7,50 Kaarten: www.luxorlive.nl / info@luxorlive.nl Episch Nafeest: aansluitend in café de Beugel |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Heidevolk op 11-02-2012 11:23] |
|
Ik las: "straalschijtkontenfeest" Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
|
|
Het zal vast en zeker klinken als een mondvol straalschijt! Tada-broem Ja hoor... |
|
Ik ben er iig bij |
|
wellicht huppel ik daar ook wel ff rond die avond... Your mother ate my dog! |
|
quote: Zal ik de naastgelegen McDonald's maar vast waarschuwen? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Sterkte. Ja hoor... |
|
quote: En ik natuurlijk ook. Ben benieuwd wat voor show het wordt! Het concert is rond 22.30u al afgelopen en daarna wordt het feestje bij café de Beugel voortgezet! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Index / Concerten |