|
Auteur: |
|
|
Jahaa! *Plaatjes zoekt* ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gamo CFR Whisper .177 met Hawke 4x40 kijker. Hatsan 125th .25 Weihrauch HW35 .177 met AGS 3-9x40 kijker. Daisy 880 .177 Verder ook nog deze zandzakken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
maar waar schieten jullie dan? in de kelder ofzo? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
op duiven zeker? ps: Elite, kijk je even in NSFW topic :s signature |
|
Ik gewoon in de achtertuin, die is zo'n 10 mtr lang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor of achtertuin. De voortuin is goed voor zo'n 20 meter. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aardig wat schoten met deze gelost: |
|
quote: ah, met zo 1 schiet ik ook 1 keer in de twee weken in competitieverband als deel van een vijftal. leuk om te doen ! |
|
Hopla, buks voorzien nieuwe trekker. Zeg, zo'n Gamo Cadet, is dat nog een beetje compact? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo'n 95cm, ligt lekker in de... hand of hoe zeg je dat. Hm, ik krijg gewoon zin om weer een keer te knallen, te lang geleden. Bedankt voor het omhoog schoppen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net nog even gedaan. Ik heb nu een nieuwe backstop van 3cm lood. Zeer stil en de pellets blijven netjes zitten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Index / Algemeen |