|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog niet volgens mij. Er is wel een volledige album-stream (http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-germs-grief/) maar los daarvan... I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Inderdaad, zonde van de ruimte. 64 kpbs is meer dan genoeg. |
|
Niks 64, ga je oren uitspuiten man. :') Minimaal 192 anders hoef ik het niet tenzij wegens nostalgische redenen. Verder is er geen enkele reden te bekeken waarom je niet gewoon op 320 zou rippen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wel WMA dan, hè, MP3 schiet toch net wat tekort op 64 kbps. quote: Audrey = liev, Yatras = stom. Nummer is best cool (en hip), maar wat plat ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-11-2013 18:25] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
voor fans van oudere Germ signature |
|
quote: Na het luisteren van dit nummer maar onmiddellijk het gehele album een luisterbeurt gegeven. Heerlijke muziek! Ik dacht bij de eerste vocals dat Tim Yatras hierin ook zijn bijdrage had, maar volgens metal archives is alles van een zekere B.M. In elk geval veel dank voor de tip. |
|
Nee, deze dan. De tering. |
|
quote: Thanks voor de tip, maar voor mij is het allemaal veel te liefjes, het blijft niet plakken... Met Germ hetzelfde verhaal, aantal prachtsongs (Butterfly), maar niet om volledige platen te beluisteren (wat ik quasi altijd doe), vandaar dat dit dan ook quasi niet wordt gedraaid. |
|
Nieuw nummer van de plaat die eind april uitkomt. |
|
29/30 juli live op Prophecy Fest in Balve. Eerste Europese optreden. Ik ben zeer benieuwd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik hoop dat er meerdere optredens zullen volgen. In elk geval ben ik erg benieuwd naar het nieuwe album. Zou een pak donkerder en harder worden dan voorgaand werk. Als ik me niet vergis gaf hij in een interview aan dat dit eerste nummer het meest toegankelijke van de cd zou zijn. |
|
De nieuwe plaat klinkt (tot nu toe) heel erg als 'Torn Beyond Reason' van Woods of Desolation, wat echt een topplaat was. Prima dus! |
|
quote: Wow Ha! dit is vet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |