|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoiets is denk ik heel goed mogelijk.. Wij hebben (dwz mijn ouders) redelijk vaak kittens gehad (toevallig nu ook weer), en ik kan je vertellen dat die beestjes in het begin nog superfragiel zijn.. |
|
ja ze zijn heel fragiel »»» snel dood en als je ze in een potje douw knijp je ze volgens mij toch echt wel dood, maar goed dit is vrij onzinnig aangezien ik degene als dit echt zou zijn dus met me blote handen zelf in een pot zou douwen My madness, my sadness |
|
Ik vind 't echt belachelijk dat die mongool zoiets doet, of het nou echt is of niet 'k zal hem eens in een potje stoppen gvd Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Toevallig ook rond dierendag? |
|
Ehm, dit is dus een onzin verhaal he? Er is toendertijd (een jaar of drie geleden) serieus een onderzoek door de FBI naar gestart om uit te zoeken hoe het nou zat en toen is aan het licht gekomen dat het om een van de meest geloofwaardige grappen allertijden ging. Zieke humor, maar toch een 'grap'. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nou, goeie grap, en dat mensen het proberen is nog meer lachen...NOT. doe ik van slechte humor. Oud Vuil. |
|
Hmmmm...ik had echt nog niet eerder over dit onderwerp gehoord. Kan best zijn dat het nep is, maar ik vind het alsnog erg zielig. Ik kan me voorstellen dat er mafkezen rondlopen die echt proberen om een 'bonsai-kitten' te 'kweken'. the only pleasure is pain |
|
heb er al is een mailtje over gehad ja.. die site ziet er ook TE ziek uit, ik vind dit nog erger als wanneer mensen vermoord of gemarteld worden lijkt me nog steeds TE erg om echt te zijn, maar ik weet het niet Laten we maar hopen dat het echt een grap is ja, lijkt me ook logisch, want ik hoop dat de mens nog niet zo diep gezonken is om kleine diertjes in een potje te proppen [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 05-10-2002 11:13] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Natuurlijk is het een grap!!! Jesus fucking christ, lighten up people... Op rotten.com heeft het ook gestaan in een korte reportage, rotten.com zijn ze gaan hosten nl. nadat de site zelf compleet genuked was. Het idee alleen al van 'bonsai kittens', okay, misschien is het niet je humor, maar dat iedereen zo in z'n wiek geschoten raakt, pfff... wees eens serieus over serieuze zaken ipv dit soort (on)gein (ik kon trouwens wel om de grap lachen hoor ). Nieuw project: http://www.bonsaichristen.com |
|
Dit soort dingen laat altijd weer zien hoe makkelijk mensen iets aannemen, en hoe slecht ze lezen... |
|
hehehe , dus als je na een tijdje zo'n beest uit die fles haalt, dan heb je een vierkante kat? No meat is sweater |
|
quote: dat is idd het probleem, de grap is niet eens zo slecht. het jammere is dat er op deze wereld gewoon zoveel mongolen rond lopen die denken "hee dat is geinig" en het gewoon gaan uitproberen, dat alleen al zou een reden moeten zijn deze site van het inet te halen. |
|
ik heb ergens gehoord dat dat gewoon fake was wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
joh. |
|
LOL @ Bonsaichristen ! |
|
hahaha! No meat is sweater |
|
Maar ja, bonsaichristen is wel leuk, maar van bonsaikitten raakt iedereen over de rooie? Heu? Ik heb het gevoel dat hier met twee maten gemeten wordt . |
|
Heel lang geleden had ik al een mailtje gekregen met een link naar die site, wat enorm ziek om zoiets te doen. |
|
quote: Dierenmishandeling is zwak, omdat een dier niet kan tegenspreken. the only pleasure is pain |
|
Christenen ook niet en het is een GRA-HAP.... Er zijn geen katten gekweekt; er zijn geen tankjes, slangetjes, etc. Het enige dat gebeurd is is dat er een kat voor een seconde of twee in een fles gewurmd is (inderdaad een vrij irri actie). Maar that's all. Jesus christ, men reageert hier alsof de holocaust ontkend wordt, of zo. Doen jullie ook zo met 1 april grappen? |
|
quote: Ik weet nu ook wel dat het om een grap gaat. Het is alleen jammer dat dat niet echt duidelijk wordt als je de site bekijkt, ik kan me voorstellen dat er 'mongolen' op deze aardkloot rondlopen die het zelf ook gaan proberen. the only pleasure is pain |
|
ja,,ik moet toegeven is wel wat nieuws een vierkante kat. loopt volgens mij best lastig. |
|
quote: Ik weet niet hoor, maar bij dit soort sites ga ik altijd het gastenboek lezen en dan wordt het je heel snel duidelijk (zie bijv. de quotes die ik heb gepost). En als je het serieus wil gaan proberen... volgens mij kom je er dan ook vrij snel achter dat het nep is. Kijk trouwens ook eens bij de "news" afdeling en dan de pages speciaal voor kinderen (Hoe maak ik een fotolijstje van een kat)... http://www.bonsaikitten.com/framecat/finalframe.jpg [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 06-10-2002 8:36] |
|
quote:misschien van al die posts boven je zeker Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |