|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 11 Mei Inquisition (US black) Cirith Gorgor (NL black) Infinity (NL black) Funeral Goat (NL black) Vvk € 13,00. Entree € 15,00. Zaal open 18.30 uur. www.baroeg.nl/tickets.htm https://www.facebook.com/events/109793039149079/ www.facebook.com/inquisition.official http://www.myspace.com/cirithgorgor www.facebook.com/Infinity.333 http://www.myspace.com/funeralgoat [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 15-03-2012 15:54] |
|
Aanwezig! |
|
Leuk! Moet ik heen. Inquisition And the wind cries .. |
|
Cirith Gorgor...al een tijd niet gezien. Ik denk er nog even over na... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-02-2012 11:56] |
|
|
|
Godverdomme wat duurt dat nog lang. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Infinity |
|
Vette lineup |
|
Weet iemand hier welke nummers Infinity zoal live speelt? |
|
|
|
quote: Zing señorita Chérie Als marktkramer ben ik geboren Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Je vergeet nog "Jij bent zeker de leukste thuis" |
|
Van origine een Colombiaanse band, maar al tijden de Verenigde Staten als uitvalsbasis. Het gaat uiteraard om Inquisition. Dit duo is inmiddels geen onbekende act meer in Baroeg. Keer op keer laat de band zien en horen dat ze tot de top van de black metal behoren. Reden genoeg om ze nog een keer of misschien voor het eerst te gaan bekijken. Als je dan weet dat de Nederlandse top bands Cirith Gorgor, Infinity en Funeral Goat Baroeg vakkundig gaan opwarmen tot een temperatuur die de Hel waardig zal zijn, dan kan deze avond niet meer stuk. |
|
quote: Dus geen Faal, Ataraxie, Ophis voor je in 013? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Kijk even naar de datum wanneer ik dat poste... Was die Faal show helemaal nog niet bekend. Helaas niet meer aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-05-2012 17:40] |
|
quote: Oeps, echt een nieuwe bril nodig ik. dacht dat je het op 16 april gepost had en niet februari. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Tijdschema: 19.00-19.40 Funeral Goat 20.00-20.45 Infinity 21.05-21.50 Cirith Gorgor 22.15-23.30 Inquisition |
|
'We will be performing the "Der Untergang... / Победа!!!" trilogy in its entirety during the upcoming ritual in Rotterdam' |
|
Morgen! [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 10-05-2012 11:58] |
|
quote: Waarom dweep je met nazisme? Omdat niemand in de satanisme act geloofde en je toch extreem wil overkomen terwijl je make-up draagt? Neem op z'n minst een duidelijk standpunt in; held. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Eindelijk vrijdag! Tot vanavond! Bla |
|
Bla |
|
quote: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Afwezig |
|
Vrijdagmiddagborrel, etentje en daarna Inquisition. Wat een heerlijke dag vandaag zo in het zonnetje. And the wind cries .. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |