|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 22 September Baroeg Open Air Unleashed (SE old school death) Kontrust (AT rock / metal) Peter Pan Speedrock (NL speedrock) Karma To Burn (US stoner) Do Or Die (BE hardcore / metalcore) Honky (US rock ’n roll) Furyon (UK progressive hardrock / heavy metal) Entree Gratis. Aanvang 12.00 uur. https://www.facebook.com/events/235141846560210/ Op zaterdag 22 september zal poppodium Baroeg, het oudste poppodium van Rotterdam, haar vijfde editie van Baroeg Open Air organiseren. Dit openlucht-festival, dat tot één van de grootste (gratis) hardere festivals van Nederland behoort, brengt dit jaar optredens van bekende en opkomende nationale en internationale bands. Wederom in het Zuiderpark te Rotterdam. www.facebook.com/unleashed www.facebook.com/kontrust http://website.peterpanspeedrock.nl/?page_id=111 www.k2burn.com/media www.myspace.com/officialdoordie www.myspace.com/furyon www.myspace.com/honky [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 03-08-2012 14:30] |
|
zeer waarschijnlijk niet aanwezig ivm vakantie |
|
Added to the line-up! Karma To Burn (US stoner) & Honky (US rock ’n roll) |
|
Update! |
|
Cool! You have time. You are doing fine. |
|
Toegevoegd: Unleashed en Furyon! |
|
quote: Kijk, nou wordt het leuk. |
|
Up! |
|
Tijdschema: Main stage: 21.30-22.30 Unleashed 20.00-21.00 Kontrust 18.30-19.30 Peter Pan Speedrock 17.15-18.00 Melechesh 16.00-16.45 Karma To Burn 14.50-15.30 Do Or Die 13.40-14.20 Furyon 12.30-13.10 Honky Talent stage: 18.00-18.30 DieselBurner 16.45-17.15 Twice The Same 15.30-16.00 Liar's Dice 14.20-14.50 Combustion 13.10-13.40 Diatryma |
|
Aanwezig vanaf een uur of 15:00! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aanwezig vanaf +/- Do Or Die! Sgeiterdt: bakkie doen maar weer? |
|
quote: Lijkt me een goed plan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik kom K2B en P.P.S. kijken. You have time. You are doing fine. |
|
Gezellig, misschien zien we elkaar nog wel Ik kom voor Melechesh, PPS en Unleashed. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-09-2012 10:04] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het was weer een leuk feestje gisteren, met als hoogtepunten Peter Pan Speedrock en Kontrust. Unleashed en Karma To Burn waren ook vet, maar net iets minder dan die andere 2. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-09-2012 21:23] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik hoorde juist van de mensen die ik ken die er heen gingen dat Kontrust barslecht was... Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar volgend jaar zeker. |
|
Nou dat zijn dan zeker pessimisten, want al hou je net als ik niet van de muziek van Kontrust, dan is het door de energie die ze brachten en de publieke respons die ze ontvingen onmogelijk te ontkennen, dat ze de tent afbraken en gewoon een retegoed optreden gaven. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Klopt, was om te janken. Karma to Burn was heel ruig, idem voor Peter Pan. You have time. You are doing fine. |
|
Was helaas net te laat voor Melechesh, en de optredens van Peter Pan Speedrock en Kontrust vielen me dusdanig tegen dat ik Unleashed niet eens meer afgewacht heb en lekker vroeg naar huis ben gegaan. Blijft een leuk festivalletje, maar een line-up als die van twee jaar terug had me meer "gedaan". Gelukkig heeft de Goddess Of Desire-stand wel weer wat toffe dingen opgeleverd. |
|
Was gezellig, veel mensen getroffen die ik al een tijd niet meer gezien had. En met Unleashed, Melechesh en Karma To Burn ook genoeg leuks op 't podium. Had Furyon eigenlijk ook nog willen zien, maar veel te laat aanwezig. Wat Kontrust betreft: Als je 't op plaat leuk vindt, zal het live ook wel vermakelijk zijn geweest. Maar ik vond er van tevoren al niet veel aan. Het (vooral jonge) publiek ging er toch wel goed op los. |
Index / Concerten |