IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 2e Pinksterdag Baroeg Flinkpop
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-05-2002 15:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Gaat er nog iemand naar:

Ma 20 Mei FLINKPOP BENEFIET:
2e Pinksterhaasdag Whispering Gallery (NL doom)
Bloodboil (NL brutal death)
Mangled (NL death)
Insanity Reigns Supreme (B doom)
Last Fear (NL death)
Nacasante (NL thrash)
Entree € 5.00. Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 15:30 uur.

in de baroeg ?

Ik zal er wel zijn..... we gaan maar weer voor het lijstje niet zeiken het kost maar 5 euro en iedereen heeft vrij!!!!

Ik zal er zijn:
---------------
Snagger

Tot maandag allemaal

Ik, Wil Schuurman

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 15-05-2002 15:28 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik niet, maar 7 juni kom ik wel!!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-05-2002 17:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

*schop*

Kommen allemaal!!!!!

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-05-2002 17:19 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

weut nog nie...weinig geld

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 15-05-2002 17:35 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 15 mei 2002 15:28 schreef Shredhead het volgende:
ik niet, maar 7 juni kom ik wel!!

Ja misschien dat ik dan ook wel kom

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-05-2002 11:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

*schop*

Kommen verdeuries!!!!

Ik, Wil Schuurman

Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 18-05-2002 11:48 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Erm, Last Fear zuigt...

Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...

NecRomantica
Posted 18-05-2002 11:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Nein...ik blijf thuis, ga wel wat anders doen op Pinksteren.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 18-05-2002 11:55 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Tweede pinksterdag ben ik op Meidenmarkt!

Diabolis
Usericon van Diabolis
Posted 18-05-2002 11:58 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Zou wel heen willen...weer geen vervoer

morrigan
Usericon van morrigan
Posted 18-05-2002 12:03 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

als ik vervoer kan regelen ga ik er hene

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-05-2002 12:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 15:17 schreef Snagger het volgende:
Gaat er nog iemand naar:

Ma 20 Mei FLINKPOP BENEFIET:
2e Pinksterhaasdag Whispering Gallery (NL doom)
Bloodboil (NL brutal death)
Mangled (NL death)
Insanity Reigns Supreme (B doom)
Last Fear (NL death)
Nacasante (NL thrash)
Entree € 5.00. Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 15:30 uur.

in de baroeg ?

Ik zal er wel zijn..... we gaan maar weer voor het lijstje niet zeiken het kost maar 5 euro en iedereen heeft vrij!!!!

Ik zal er zijn:
---------------
Snagger

Tot maandag allemaal

hmm ben gisteren nog in de baroeg geweest, en alweer even genoeg death gezien wat ik nog niet kende, neuh ik ben er iig niet (tenzij mn vrienden me mee sleuren )

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Diabolis
Usericon van Diabolis
Posted 18-05-2002 12:11 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 18 mei 2002 12:03 schreef morrigan het volgende:
als ik vervoer kan regelen ga ik er hene

Ik ook..

[:fftopic is er vanavond ergens nog wat te doen? of morgen?::]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-05-2002 12:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hebben jullie werkelijk nog nooit van het OV gehoord ?

Ik noem maar:

- NS. Dit is de trein, de trein rijdt tussen diverse steden en zo ook naar Rotterdam. Rotterdam is de plaats waar den Baroeg plaatsvind.

- De tram. Vanaf Rotterdam centraal kunt u zeer gemakkelijk gebruik maken van de tram daar deze voor de deur van den Baroeg stopt.

- De bus. De bus rijdt tussen diverse omliggende steden naar Rotterdam. In Rotterdam is er ook een bus, die rechtstreeks naar Rotterdam Lombardij rijdt waar den Baroeg is.

- De Interliner. De interliner rijdt van vrij grote afstanden naar de stad Rotterdam. Voor mensen die niet in aanmerking komen om gebruik te maken van de trein is de Interliner de ideale oplossing. De interliner stopt op het centrale busstation van Rotterdam, en op die locatie kunt u zowel per trein, per metro, per tram en per bus naar den Baroeg rijden.

- Het vliegtuig. U woont niet in Nederland ? Het vliegtuig brent u naar vliegveld Zestienhoven waar u naar Rotterdam kunt reizen en zo naar den Baroeg kunt gaan.

- De boot. Aangezien Rotterdam een havenstad is, zijn er diverse boot-connecties aanwezig tussen grote steden. De boot brengt u naar de Rotterdamse haven waar u een bus kunt nemen om zo op de bestemming te komen.

- De taxi. Een expensief reismiddel, maar de taxi brengt u op elke gewenste plaats in Rotterdam.

- Liften. Als u in het bezit bent van 1 of meerdere vingers kunt u liften dmv uw duim op te steken langs voorbijgaande automobielen. Dé oplossing voor de wat minder rijke Nederlander. Een tip: ga niet 'te metal' gekleed want vooral mensen op leeftijd zullen zich snel bedenken.

Lukt het nu jonges ?

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-05-2002 12:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

jij hebt tijd teveel .....

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-05-2002 12:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb tijd teveel dit weekend

Kommen verdeuries!!!

Ik, Wil Schuurman

morrigan
Usericon van morrigan
Posted 20-05-2002 21:08 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 12:12 schreef Snagger het volgende:
Hebben jullie werkelijk nog nooit van het OV gehoord ?

Ik noem maar:

- NS. Dit is de trein, de trein rijdt tussen diverse steden en zo ook naar Rotterdam. Rotterdam is de plaats waar den Baroeg plaatsvind.

- De tram. Vanaf Rotterdam centraal kunt u zeer gemakkelijk gebruik maken van de tram daar deze voor de deur van den Baroeg stopt.

- De bus. De bus rijdt tussen diverse omliggende steden naar Rotterdam. In Rotterdam is er ook een bus, die rechtstreeks naar Rotterdam Lombardij rijdt waar den Baroeg is.

- De Interliner. De interliner rijdt van vrij grote afstanden naar de stad Rotterdam. Voor mensen die niet in aanmerking komen om gebruik te maken van de trein is de Interliner de ideale oplossing. De interliner stopt op het centrale busstation van Rotterdam, en op die locatie kunt u zowel per trein, per metro, per tram en per bus naar den Baroeg rijden.

- Het vliegtuig. U woont niet in Nederland ? Het vliegtuig brent u naar vliegveld Zestienhoven waar u naar Rotterdam kunt reizen en zo naar den Baroeg kunt gaan.

- De boot. Aangezien Rotterdam een havenstad is, zijn er diverse boot-connecties aanwezig tussen grote steden. De boot brengt u naar de Rotterdamse haven waar u een bus kunt nemen om zo op de bestemming te komen.

- De taxi. Een expensief reismiddel, maar de taxi brengt u op elke gewenste plaats in Rotterdam.

- Liften. Als u in het bezit bent van 1 of meerdere vingers kunt u liften dmv uw duim op te steken langs voorbijgaande automobielen. Dé oplossing voor de wat minder rijke Nederlander. Een tip: ga niet 'te metal' gekleed want vooral mensen op leeftijd zullen zich snel bedenken.

Lukt het nu jonges ?

heb zeer weinig geld en heb nog geen ov

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2002 21:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kommen allemaal!

Ik ben zelf niet een geweest, neen... ;-)

Ik, Wil Schuurman

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 21:16 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

9 juni
Putrified, Imbolic, Prejudice, Cremation

ook in de Baroeg

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2002 21:18 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Zeg airwolf, zeg eens tegen jullie drummer dat 'ie voortaan wat moet gaan oppassen.....

Ik, Wil Schuurman

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 21:22 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 21:18 schreef Snagger het volgende:
Zeg airwolf, zeg eens tegen jullie drummer dat 'ie voortaan wat moet gaan oppassen.....

waarmee dan?

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2002 21:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ach ik stond 'lekker' te kijken pas in arnhem en krijg zo een drumstokje tegen mn smoel.... die knalde aan 't begin uit z'n handen (al na een seconde of 10)

Ik, Wil Schuurman

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 21:27 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 21:23 schreef Snagger het volgende:
Ach ik stond 'lekker' te kijken pas in arnhem en krijg zo een drumstokje tegen mn smoel.... die knalde aan 't begin uit z'n handen (al na een seconde of 10)

o ja oke daar heb ik iets van gehoord
ik zal het zeggen
had je je zelf van tevoren niet met verdoofd dan?

NecRomantica
Posted 20-05-2002 21:29 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 21:16 schreef Airwolf het volgende:
9 juni
Putrified, Imbolic, Prejudice, Cremation

ook in de Baroeg

beter Putrified

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2002 21:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 21:27 schreef Airwolf het volgende:
o ja oke daar heb ik iets van gehoord
ik zal het zeggen
had je je zelf van tevoren niet met verdoofd dan?

Haha, ik was goed op weg maar een prachtig resultaat heb ik niet mogen bereiken.

Achja... metal-opa had er weer een drumstokje bij

Ik, Wil Schuurman

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 21:32 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

oke dan!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com