|
Auteur: |
|
|
ik niet, maar 7 juni kom ik wel!! |
|
*schop* Kommen allemaal!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
weut nog nie...weinig geld |
|
quote: Ja misschien dat ik dan ook wel kom |
|
*schop* Kommen verdeuries!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Erm, Last Fear zuigt... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Nein...ik blijf thuis, ga wel wat anders doen op Pinksteren. |
|
Tweede pinksterdag ben ik op Meidenmarkt! |
|
Zou wel heen willen...weer geen vervoer Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
als ik vervoer kan regelen ga ik er hene |
|
quote: hmm ben gisteren nog in de baroeg geweest, en alweer even genoeg death gezien wat ik nog niet kende, neuh ik ben er iig niet (tenzij mn vrienden me mee sleuren ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik ook.. [:fftopic is er vanavond ergens nog wat te doen? of morgen?::] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Hebben jullie werkelijk nog nooit van het OV gehoord ? Ik noem maar: - NS. Dit is de trein, de trein rijdt tussen diverse steden en zo ook naar Rotterdam. Rotterdam is de plaats waar den Baroeg plaatsvind. - De tram. Vanaf Rotterdam centraal kunt u zeer gemakkelijk gebruik maken van de tram daar deze voor de deur van den Baroeg stopt. - De bus. De bus rijdt tussen diverse omliggende steden naar Rotterdam. In Rotterdam is er ook een bus, die rechtstreeks naar Rotterdam Lombardij rijdt waar den Baroeg is. - De Interliner. De interliner rijdt van vrij grote afstanden naar de stad Rotterdam. Voor mensen die niet in aanmerking komen om gebruik te maken van de trein is de Interliner de ideale oplossing. De interliner stopt op het centrale busstation van Rotterdam, en op die locatie kunt u zowel per trein, per metro, per tram en per bus naar den Baroeg rijden. - Het vliegtuig. U woont niet in Nederland ? Het vliegtuig brent u naar vliegveld Zestienhoven waar u naar Rotterdam kunt reizen en zo naar den Baroeg kunt gaan. - De boot. Aangezien Rotterdam een havenstad is, zijn er diverse boot-connecties aanwezig tussen grote steden. De boot brengt u naar de Rotterdamse haven waar u een bus kunt nemen om zo op de bestemming te komen. - De taxi. Een expensief reismiddel, maar de taxi brengt u op elke gewenste plaats in Rotterdam. - Liften. Als u in het bezit bent van 1 of meerdere vingers kunt u liften dmv uw duim op te steken langs voorbijgaande automobielen. Dé oplossing voor de wat minder rijke Nederlander. Een tip: ga niet 'te metal' gekleed want vooral mensen op leeftijd zullen zich snel bedenken. Lukt het nu jonges ? Ik, Wil Schuurman |
|
jij hebt tijd teveel ..... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb tijd teveel dit weekend Kommen verdeuries!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: heb zeer weinig geld en heb nog geen ov |
|
Kommen allemaal! Ik ben zelf niet een geweest, neen... ;-) Ik, Wil Schuurman |
|
9 juni Putrified, Imbolic, Prejudice, Cremation ook in de Baroeg "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Zeg airwolf, zeg eens tegen jullie drummer dat 'ie voortaan wat moet gaan oppassen..... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: waarmee dan? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ach ik stond 'lekker' te kijken pas in arnhem en krijg zo een drumstokje tegen mn smoel.... die knalde aan 't begin uit z'n handen (al na een seconde of 10) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: o ja oke daar heb ik iets van gehoord ik zal het zeggen had je je zelf van tevoren niet met verdoofd dan? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: beter Putrified |
|
quote: Haha, ik was goed op weg maar een prachtig resultaat heb ik niet mogen bereiken. Achja... metal-opa had er weer een drumstokje bij Ik, Wil Schuurman |
|
oke dan! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Index / Concerten |