|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 29 Juni Einherjer (NO viking metal) Fenris (NL viking metal) Vvk € 11,00. Entree € 13,00. Zaal open 20.00 uur. www.baroeg.nl/tickets.htm https://www.facebook.com/events/183499198423515/ www.facebook.com/einherjermusic www.facebook.com/pages/Fenris/148924325158040 [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 01-03-2012 11:35] |
|
|
|
Cool. |
|
Waarom zou dit optreden dan niet doorgaan? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Ik las op facebook dat de voorverkoop nogal behoorlijk tegenviel... |
|
quote:Omdat de band voor 2 optredens af zou komen en nu er 1 wegvalt kan ik me voorstellen dat het te duur is om voor 1 show af te komen en veel kosten te maken zonder dat er inkomsten zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het zal wel doorgaan. Ze staan ook nog op With Full Force! Bla |
|
Het Noorse Einherjer is mede verantwoordelijk geweest voor de opkomst van viking metal. Zwaar beïnvloed door Noorse mythen en sagen en de vaderlandse geschiedenis, werd een draai gegeven aan het black metal genre. Binnen de viking metal is Einherjer nog altijd een absolute topper. Het laatste album ‘Norrøn’ is het tastbare bewijs. Voorprogramma Fenris is binnen Nederland de belangrijkste exponent van het viking metal genre. De 4 heren zijn al 15 jaar actief en weten op het podium altijd te overtuigen. |
|
NL Viking Metal, ha! You have time. You are doing fine. |
Index / Concerten |