|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 16 Juni Biohazard (US hardcore / metal / rap) My City Burning (NL hardcore) Vvk € 18,00. Entree € 20,00. Zaal open 19.00 uur. Tickets: www.baroeg.nl/tickets.htm of https://www.facebook.com/BaroegRotterdam/app_153680921360383 Hoods is vervangen door My City Burning. www.facebook.com/BiohazardDFL www.facebook.com/mycityburning [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-06-2012 12:18] |
|
Kaartjes inmiddels in de pocket. Motherfuckers! |
|
Speelt Biohazard nog steeds in de oude bezetting? Against God and Government |
|
Bij de reguliere agenda van Baroeg staat niks? |
|
Aangepast, bedankt! |
|
quote: Evan Seinfeld is vlak voor de release van het nieuwe album uit de band gestapt. Scott Roberts heeft dat van hem overgenomen. Ben wel benieuwd hoe dat gaat klinken. Er is al wat materiaal met hem op YouTube te vinden. Ik heb een vloer, nou en? |
|
Wisdom In Chains is vervangen door Hoods. |
|
Hoods is vervangen door My City Burning. |
|
Hoods is vervangen door My City Burning. |
|
My City Burning is vervangen door Heels of Steel. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Heels of Steel is vervangen door Behegoth. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
tijdschema? |
|
20:30 - 21:00 Misty Mourning 21:30 - 23:00 Heels of Steel |
|
En Behegoth dan? |
|
=) |
|
quote: Oke, geen reden om te gaan dus Against God and Government |
|
Misschien maar eens heen volgende week... Heb toch niks te doen die dag, en de resterende 75% van Biohazard is natuurlijk nog wél de originele band. |
|
WOW! Dit was godverdomme even een vet concert! Wat een setlist, en wat een energie! Deze ga ik niet snel vergeten. |
|
Was heel erg vet inderdaad. Erg enthousiaste band en enthousiast publiek en daarbij een prima setlist. Had nog wel even mogen duren wat mij betreft. |
|
Was het druk? Ik heb getwijfeld om te gaan, maar ben uiteindelijk toch thuisgebleven om te studeren voor aankomende tentamens en om geld te besparen en omdat Wisdom In Chains niet kwam. Leek de setlist een beetje op wat ze tijdens de Persistence Tour speelden? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Was aardig vol maar niet te druk gelukkig. Setlist was vooral gericht op de klassiekers van Urban Discipline en State of the World Adress met daarbij 3 nieuwe nummers. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Concerten |