|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt een erg goede show van The Devil's Blood. Jammer voor de zaal dat het relatief rustig was. Bedankt Wietze & co, strakke organisatie wederom. |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
hoeveel man was er? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
60 man? Give or take? TDB nam af en toe echt te veel de tijd om te spacen, maar godverdomme wat een muzikanten. Fenomenaal. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
oei, erg slechte opkomst... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Geniale band TDB, echt genoten! Gelijk cd gekocht voor maar 10 euro. Ook Terzij de Horde had een goed optreden, mooie zaal en goed geluid. En idd jammer van de lage opkomst, alhoewel het bij TDB drukker was dan bij Terzij de Horde. see you at occultfest! |
|
|
|
Mooie foto's. The Devil's Blood was weer onwerelds goed gisteren, de zangeres zingt ook elke keer beter. Kippenvel! Terzij De Horde was ook erg sterk. Had ik nog nooit live gezien. Thuisblijvers hebben weer wat gemist. Alleen de rookhokscene was wat minnetjes en erg Duits, die is wel eens beter geweest. |
|
quote: 60 is dan wel weer heel erg slecht geschat, haha. Er waren in totaal zo'n 120 man, maar dat zijn nog te weinig voor een bands als TDB. Maar fuck die opkomst, het was één van de beste optredens die ik in Romein gezien heb. Fenomenaal, écht. |
|
quote:Te weinig, maar ik vond het ook wel relaxt. Ik heb zelf nog fanatiek geprobeerd mensen mee te krijgen, maar dat wou niet lukken. Nogal frustrerend want ik weet dat ze het te gek zouden vinden, maar mensen stellen de verkeerde prioriteiten en ze hebben toch ook wel moeite met het imago. Mijn vrienden zijn te oppervlakkig. Jammer, ook dat de Friesche schaapskuddeblackmetalscene die achter de band aanholt omdat de gitarist met Watain heeft gespeeld een mythe blijkt te zijn, sorry Mortis Rex. Ik heb ze niet gezien in ieder geval, en het gehalte patchjasjes was ook veel te laag. edit: Hoe druk was het vrijdagavond in Zeeland, weet iemand dat? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 05-03-2012 3:03] |
|
quote: Ik heb staan tellen vanaf het balkon, toen kwam ik op 60 uit, maar dat was wel tijdens een van die ellenlange jams, waarschijnlijk was er toen een grote wc/bier/sigaretten-loop Verder +1. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote: Selim heeft anders de laatste tour met Watain in de USA gewoon meegdaan hoor? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah, sorry man. Er hoort nog een komma in de zin ergens. Ik bedoel dat die 'scene' niet bestaat. |
|
quote: Mortis Rex weet daar ook helemaal niets van, die is import. |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Excuses aanvaard Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |