IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mondstille (Oostenrijkse black)
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-03-2012 14:08 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Lekker spul. Kan nog eens hoog in mijn jaarlijsten eindigen.

Silence
Usericon van Silence
Posted 15-11-2013 16:04 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Even een schopje voor deze band. Ik kende alleen 'Am Ende', maar dankzij HSR nu ook 'Seelenwund'. Die laatste is een stuk sterker. Mag best wat meer aandacht krijgen dan een topic met slechts een openingspost.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-11-2013 16:05]

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-11-2013 16:12 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2013 16:04 schreef Silence het volgende:
Even een schopje voor deze band. Ik kende alleen 'Am Ende', maar dankzij HSR nu ook 'Seelenwund'. Die laatste is een stuk sterker. Mag best wat meer aandacht krijgen dan een topic met slechts een openingspost.

Kijk, zo horen we het graag, goed zo Amel!

MetalWesley
Usericon van MetalWesley
Posted 15-11-2013 16:15 by MetalWesley Wijzig reactieProfiel van MetalWesleyQuote dit bericht

zal wel niet veel muziek uitkomen als het stille is haha

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 15-11-2013 16:17 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:

Yep.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 15-11-2013 16:30 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:

Am Ende vond ik echt tergend saai. Seelenwund heb ik nog niet geprobeerd; zal hem zodadelijk ook eens opzoeken.

Bij Am Ende kon ik alleen maar denken: Goh, wat heb ik nu een trek in of Nachtzeit, of Lunar Aurora.

Haeresiarch Sr.
Posted 15-11-2013 16:36 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 15 november 2013 16:30 schreef Sisyphos het volgende:
Am Ende vond ik echt tergend saai. Seelenwund heb ik nog niet geprobeerd; zal hem zodadelijk ook eens opzoeken.

Bij Am Ende kon ik alleen maar denken: Goh, wat heb ik nu een trek in of Nachtzeit, of Lunar Aurora.

Als jij Am Ende... naar mij gooit gooi ik Seelenwund naar jou.

Silence
Usericon van Silence
Posted 15-11-2013 16:40 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat is een tamelijk oneerlijke ruil.

Haeresiarch Sr.
Posted 15-11-2013 16:41 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Ik ken ook mensen die Am Ende... verkiezen!

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 15-11-2013 16:58 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2013 16:36 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Als jij Am Ende... naar mij gooit gooi ik Seelenwund naar jou.

Ik heb destijds Am Ende een enkeltje prullenbak gedaan, maar voel je vrij om gul te zijn.

Haeresiarch Sr.
Posted 15-11-2013 16:59 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Heb me nog nooit zo vrij gevoeld. Komt eraan.

Silence
Usericon van Silence
Posted 15-11-2013 17:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2013 16:41 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Ik ken ook mensen die Am Ende... verkiezen!

Eigenlijk heb ik hem ook al te lang niet geluisterd om dat te kunnen beweren. Staat nu op heb heb hem naar je gedropt.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-11-2013 13:12 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Hm. Het doet me aan Insignium denken.
Vind het maar niets, zowel qua productie als muziek.

Haeresiarch Sr.
Posted 19-11-2013 13:21 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Oja, Insignium. Zo'n band die ik altijd vergeet. Zo maar weer 's opzetten, zien of ik me in de vergelijking kan vinden.

Haeresiarch Sr.
Posted 19-11-2013 14:22 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Oké, ik snap de vergelijking direct. Is overigens geen onaardige plaat, hoewel ik ook gelijk begrijp waarom ik het bestaan ervan altijd gauw weer vergeet.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-11-2013 15:20 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2013 14:22 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Oké, ik snap de vergelijking direct. Is overigens geen onaardige plaat, hoewel ik ook gelijk begrijp waarom ik het bestaan ervan altijd gauw weer vergeet.

In die Abgründe maakte op m'n 16de echt impact hier; nummers als Emotional Suicide en Bunkerkrieg hadden iets wat ik nergens eerder had gehoord.

Nu zoek ik zo'n setting allang niet meer, wellicht dat Mondstille me daarom ook niet ligt.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com