|
Auteur: |
|
|
Lekker spul. Kan nog eens hoog in mijn jaarlijsten eindigen. |
|
quote: Kijk, zo horen we het graag, goed zo Amel! |
|
zal wel niet veel muziek uitkomen als het stille is haha |
|
quote: Yep. |
|
quote: Am Ende vond ik echt tergend saai. Seelenwund heb ik nog niet geprobeerd; zal hem zodadelijk ook eens opzoeken. Bij Am Ende kon ik alleen maar denken: Goh, wat heb ik nu een trek in of Nachtzeit, of Lunar Aurora. |
|
quote: Als jij Am Ende... naar mij gooit gooi ik Seelenwund naar jou. |
|
Dat is een tamelijk oneerlijke ruil. |
|
Ik ken ook mensen die Am Ende... verkiezen! |
|
quote: Ik heb destijds Am Ende een enkeltje prullenbak gedaan, maar voel je vrij om gul te zijn. |
|
Heb me nog nooit zo vrij gevoeld. Komt eraan. |
|
quote: Eigenlijk heb ik hem ook al te lang niet geluisterd om dat te kunnen beweren. Staat nu op heb heb hem naar je gedropt. |
|
Hm. Het doet me aan Insignium denken. Vind het maar niets, zowel qua productie als muziek. |
|
Oja, Insignium. Zo'n band die ik altijd vergeet. Zo maar weer 's opzetten, zien of ik me in de vergelijking kan vinden. |
|
Oké, ik snap de vergelijking direct. Is overigens geen onaardige plaat, hoewel ik ook gelijk begrijp waarom ik het bestaan ervan altijd gauw weer vergeet. |
|
quote: In die Abgründe maakte op m'n 16de echt impact hier; nummers als Emotional Suicide en Bunkerkrieg hadden iets wat ik nergens eerder had gehoord. Nu zoek ik zo'n setting allang niet meer, wellicht dat Mondstille me daarom ook niet ligt. |
Index / Heavy Metal |