![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Lords of Metal heeft ook sinds vandaag de review voor Cyberworm online! http://www.lordsofmetal.nl/nl/reviews/view/id/26981 Overigens kun je nu ook Cyberworm in z'n geheel beluisteren op Zwaertgevegt's SoundCloud: https://soundcloud.com/zwaertgevegt-label/sets/prickrott-cyberworm Laat hier even weten wat je er van vind! ![]() ![]() |
|
Iemand anders nog een mening? ![]() ![]() |
|
Nou? ![]() |
|
en of signature ![]() |
|
quote: Ben benieuwd, wel wat nummers los geluisterd al, maar moet het nog even als geheel goed op me in laten werken ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Hehe, ik ben altijd benieuwd naar opinies / kritiek! We hebben ook al drie nieuwe nummers waar we nu hard aan werken, en deze zijn meer gitaar gefocussed. Ik gebruik één van deze nummers als promo MP3 voor naar labels, maar ik moet me inhouden om dit niet meteen in het rond te spammen. Naar mijn mening kan dit wel eens ons beste werk tot nu toe worden, maar ja dat zegt natuurlijk niet zoveel haha. ![]() |
|
Oh en voor wie het interesseert: Ronny Meinders is terug achter het drumstel. ![]() |
|
quote: Leuk geworden ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Super late reactie: bedankt voor je mening! ![]() In ander nieuws: we zijn op zoek naar een nieuwe gitarist! Onze huidige tweede gitarist zal de band moeten verlaten vanwege persoonlijke redenen, dus we zijn zo snel mogelijk op zoek naar een vervangende gitarist! ![]() |
|
Mensen, we hebben nog steeds een gitarist nodig. Het zou geweldig zijn als er een vrijwilliger zich meld bij de balie. ![]() ![]() |
|
En we hebben weer een gitarist! ![]() Ik schop dit topic maar weer eens omhoog om te melden dat we op 6 december ons eerste optreden gaan houden in Cerberus, Hengelo (OV)! We gaan er een bijzondere avond van maken, dus als je in de omgeving bent hopen we je daar te zien tegen die tijd! 't FaceBook event, voor wie 't interesseert: https://www.facebook.com/events/1611628759063658/ Verder zijn we ook nog op zoek naar een toetsenist(e)! Als je uit Enschede of omgeving komt en je ziet het wel zitten om uitdagende, doch ruige muziek te schrijven / spelen met uitzicht op lucratieve optredens (met eventueel de nodige drank die hier bij komen zal), laat dan een berichtje achter op onze FaceBook of in dit topic. Motivatie en wekelijks aanwezig zijn in de oefenruimte is een vereiste. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 05-09-2014 1:48] ![]() |
|
hhahaha joeyy niiiice wieuwwww zie je snel weer en ik probeer jullie te regelen voor optreden met ons greetz stefan van verdronken ![]() |
|
Jij bent 12 óf geestelijk achtergebleven. ![]() |
|
quote: *fixed* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ben je nooit gepest omwille van je achternaam? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-09-2014 17:51] ![]() |
|
Oké dan... ![]() |
|
iemand van onze band moet de domste zijn en helaas/gelukkig is dat Stefan ;p ![]() |
|
quote: ( ͡° ͜ʖ ͡°) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: SWAG SWAG YOLO! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Helaas moeten we het wederom met een gitarist minder doen. Als iemand de positie denkt te kunnen (en willen) vullen, gelieve zich te melden! Oefenen is één keer in de week in Enschede. Motivatie en inzet is belangrijk, evenals gitaarskills, een toffe houding en teamspirit. Daar tegen over staan veel optredens (hopelijk onze eerste tour nadat ons tweede album klaar is), en deelname aan onze toekomstige releases. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 15-05-2015 1:40] ![]() |
|
Deze maand brengt Prickrott zijn tweede langspeler uit. Het album heet Dust of Obscure Devastation en zal voornamelijk digitaal beschikbaar zijn via Bandcamp (link hier naar toe zal ik binnenkort vrijgeven). Het is een album geworden dat een aardig progressieve stap maakt vergeleken met ons vorige werk. Het is een black/death metal productie met flinke industrial overtonen, en we hebben het geheel in eigen beheer geproduceerd en opgenomen (behalve de drums, opgenomen bij Dirty Bird). Zwaertgevegt zal wederom het album op cassette uitbrengen, maar dit zal iets later zijn en in zeer beperkte oplage. Dus voor de verzamelaars: hou dit in de gaten. Verder verwijs ik mensen ook naar onze Facebook (Facebook.com/Prickrott) pagina en website (Prickrott.com). Dit zijn eigenlijk de voornaamste bronnen die we bij houden. Ik heb al twee bandfoto's ter promotie van het album op Facebook gezet. Al met al kan men verwachten dat het album zo tegen de 20ste online staat. Voor zines hebben we een speciale oplage van CD-R's gemaakt (inclusief artwork), en die zal Zware Metalen ook opgestuurd krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Rachel_Windsor op 02-02-2018 14:22] ![]() |
|
Dust of Obscure Devastation is sinds vandaag beschikbaar op Bandcamp. https://prickrott.bandcamp.com/releases Op YouTube is de release in z'n geheel te beluisteren, met een Hazes cover als bonus. https://www.youtube.com/watch?v=6WIMKMhCIfo Helaas hebben we de Hazes cover niet op Bandcamp kunnen plaatsen vanwege auteursrechten, maar dat pluizen we nu even uit. Morgen doe ik de CD-R promo's op de bus die o.a. naar de Zware Metalen redactie onderweg gaan. Veel luisterplezier toegewenst! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |