|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ik denk dat Zoep wel leuq is signature |
|
Frustratie omdat jullie nooit een studie hebben afgemaakt zeker? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Wel eens aan gedacht om ergens anders te gaan oefenen? ALs het je zo erg tegenstaat, had ik het wel geweten. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 10-03-2012 21:04] |
|
Iedereen woonde in die plaats, behalve ik. En in deze regio waren oefenruimtes dun gezaaid. Dus ja. En vnl ik ergerde me er aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ben gestopt met de enquête toen ik zag dat je metalfan niet aan elkaar had geschreven. Als je spelling niet oké is haal je natuurlijk sowieso geen voldoende en kan ik net zo goed wat anders gaan doen. |
|
PS Succes met je toekomst. |
|
Stygian is helemaal Stapel |
|
quote: quote: Baas. |
|
quote: |
|
kijk eens op de website van metalshots... daar weten ze perfect alle vooroordelen in beeld te brengen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zo vaak is het niet toch? Wanneer was was de laatste, meer dan een half jaar geleden? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Haha, great minds! |
|
quote: En daarvoor. En daarvoor. En daarvoor. En gazomadoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, OK. Maar goed, het gebeurt dus niet vaak, maar wij posten hier al veel te lang Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik zie ze toch ook erg vaak langs komen. Kunnen we niet gewoon een thread met alle antwoorden aanmaken? Dat schiet voor die 'onderzoekers' ook heel wat meer op. |
|
Ja maar dan is het niet anoniem meer. |
|
quote: Definieer 'erg vaak'. De laatste keer is in mijn hoofd meer dan een half jaar geleden, maar dat is een onderbuikgevoel Wat dat betreft vind *ik* het niet de moeite waard er maar één thread voor te maken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik hoorde vandaag trouwens een mooie voor je, stygian: ''Mensen die veel metal beluisteren hebben hate'' Dixit mijn vriend, die dat stelt, omdat de muziek wel hatelijk zou klinken. Hij beluisterde wel eerder zelf metal. |
|
Ja, en mensen die naar hiphop luisteren hebben money. |
|
en bitches. |
|
Hee bitch reageer eens op mijn mail man! |
|
Net gedaan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |