|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 12 en zondag 13 mei 2012 vindt in de stad van Emmen de derde editie van het Emmen Metal Festival plaats. Zoals afgelopen twee jaar wordt het festival in Blanko gehouden en krijgt Emmen weer bezoek van meerdere internationale, nationale en locale metalbands, dit jaar 20 bands om precies te zijn, verdeeld over twee dagen. Autumn Burial Vault (Deu) The Grin Hunted Script (Por) Hellhounds (Fra) Woslom (Bra) Final Destination Never Void (Deu) Sexession Gomorrian The Seed (Esp) The Farts Catnap OD Wakeful Facing the Madness Mortukai Lord Volture Destitution Ex-Libris Grim Ordeal Voor meer info kan men onze site bekijken op www.emmenmetalfestival.webklik.nl Hier kunnen ook kaarten gereserveerd worden. Kaarten kosten 10 euro voor het hele weekend. [Dit bericht is gewijzigd door Anticorpos DIY op 02-05-2012 0:42] |
|
leuk voor de vriendjes en vriendinnetjes van de bands. Totaal niet boeiende line-up |
|
Aldus de man die de wereld altijd zo overdadig voorzag van talloze festivals met de dikste line-ups die de liefhebber zich maar voor kon stellen |
|
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tsja ik had gewoon gehoopt dat er een betere line-up zou staan dan voorgaande jaren. Opkomst was toen ook al tegevallend. Je zou denken dat daar wat lering uit getrokken zou kunnen worden. Ik ben er wel gewoon om een pilsje te drinken want dat blijft me altijd wel boeien en hoop stiekum dat ik het mis heb en het volle bak is. OH en meer dan genoeg georganiseerd eerder wat altijd een succes was. Dus dat blabla verhaaltje gaat niet op |
|
Nebel... Wat voor jou boeind is hoef niet voor anderen te zijn, en andersom ook niet, dus... Mischien iets meer respect voor een organisatie dat zonder enige vorm van sponsoring, subsidies en Mojos's dit organiseert zou jou niet verkeerd staan... Ik ben van de partij... SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Ze hebben iig geleerd van de entree prijs.. |
|
quote: Respect is voor negers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: och och huilie huilie boehoe! Dus kritiek op de line-up is al meteen respectloos? Niet tegen kritiek kunnen en meteen om respect schreeuwen,, joh je lijkt wel een PVV'er! |
|
Ik ben ook een neger, dus, komt goed uit... SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
WOSLOM uit Brazilie [Dit bericht is gewijzigd door Anticorpos DIY op 16-03-2012 22:12] |
|
Is er al een tijdschema bekend welke band op welke dag speelt? see you at occultfest! |
|
quote: Misschien moeten ze maar subsidies gaan aanvragen voor een betere lineup? |
|
quote:Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoewel je met minder middelen toch best ook een betere line-up zou kunnen neerzetten. |
|
THE SEED uit Spanje |
|
Mwoh dat klinkt nog niet onaardig... Tis wel allemaal onbekend ja, maar ach occultfest draait ook best aardig, niet dat die nou zeer hoge kwaliteit neerzetten, afgelopen jaar niet eens qua bands meegerekend maar de omstandigheden, toch was het ondanks de organisatie wel weer een leuk festival. |
|
quote:Goed, dat wordt dus geen ontbijt voor jou dit jaar |
|
quote: Hihihi, prima hoor! Ik vond het gewoon raar alleen omdat ik geen geprint kaartje BIJ me had, er al wel 6 jaar op rij kom en men mij kent maar wel mijn reserveringsnummer doorgesmst had gekregen ik nog de volle mep mocht betalen, na die tijd mij ook niet meer te begroeten of aan te durven kijken, zegt toch iets over klantvriendelijkheid... Oja en iets met heel veel modder wat voor gebroken benen zorgt en zo.... Maar goed, dit jaar zal ik mn kaartje niet meer per ongeluk in huis laten liggen en dan toch zorgen voor het feit dat je kaartje digitaal hebt.. Zelfs bij Katatonia concert kon ik via mn telefoon binnen komen omdat ik mn kaartje WEL kon tonen... Daar staat namelijk wel een barcode op waar ze iets aan hebben, op het kaartje van occultfest niet meer dan alleen een reserveringsnummer en 'huisregels'. Verder zit t niet hoog of zo hoor, wilde het alleen even laten weten. Gelukkig ik vermaak me daar verder heeeeeel goed met heule leuke mensen! :D |
|
Pfffft, Occultfest, saaaaaai |
|
Autumn... |
|
up? |
|
Thanks Nebel... ;-) Tijdschema: 12 MEI 2012 13:00 – 13:30 THE FARTS 13:50 – 14:20 FACING THE MADNESS 14:40 – 15:10 HUNTED SCRIPT(POR) 15:30 – 16:00 CATNAP OD 16:30 – 17:10 HELLHOUNDS(FRA) 17:40 – 18:20 EX-LIBRIS 18:50 – 19:30 THE SEED (ESP) 20:00 – 21:00 NEVER VOID(DEU) 21:30 – 22:30 WOSLOM(BRA) 23:00 – 24:00 AUTUMN 13 MEI 2012 13:00 – 13:30 WAKEFUL 13:50 – 14:20 DESTITUTION 14:40 – 15:10 FINAL DESTINATION 15:30 – 16:00 GOMORRIAN 16:30 – 17:10 GRIM ORDEAL 17:40 – 18:20 BURIAL VAULT(DEU) 18:50 – 19:30 THE GRIN 20:00 – 21:00 SEXESSION 21:30 – 22:30 MORTUKAI 23:00 – 24:00 LORD VOLTURE |
|
Een iets recentere, en derhalve representatievere Autumn: En in het kader van lijstjestijd: - ErikS Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: - the witch en loekie (iig op zaterdagavond) see you at occultfest! |
|
En in het kader van lijstjestijd: - ErikS - the witch en loekie (iig op zaterdagavond) see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |