|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi! lang geleden dat ik daar geweest ben signature |
|
heette dat niet Het Entrepot? signature |
|
Year of No Light, vet! Misschien aanwezig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Das in hetzelfde gebouw |
|
thanx! is dat daar met dat trapje omhoog, met oude zetels, en aan de andere kant van het straatje kun je in de hal plassen van een apartementsgebouw of is dat daar in zo een zaaltje waar ook veel DnB gedraaid wordt [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-03-2012 22:26] signature |
|
heb ik ooit iemand "beter" leren kennen. Annelies (Anneleen?) volslanke meid, mooie snoet, woonde niet ver van de ring. Lang geleden... signature |
|
quote: Is idd trapjes op als je van buiten komt, en in de hal staan bioscoopzetels, dacht ik.. |
|
De Comma is inderdaad in hetzelfde gebouw. Best een leuk en klein zaaltje met natuurlijk goedkope drank ^^ Echt een heerlijke line-up en dus zeker aanwezig! Er zijn maar weinig bands die tot nu toe live meer indruk op mij wisten te maken dan Year Of No Light. Grown Below was erg lekker in de frontline! [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 13-03-2012 1:22] |
|
aanwezig! signature |
|
wsl ook aanwezig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ah, is dat die kleine zaal met die betonnen paal knal in het midden? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: neen, dat is de OHK in Oostende Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
en de Kelk in Brugge signature |
|
Misschien aanwezig, Year of No Light wil ik wel weer eens zien. |
|
Ook aanwezig! Zeker voor die zeldzame keer dat er echt goede bands naar Brugge komen. |
|
quote: Ah, ik had het op die kleine zaal in het Entrepot. Niet die zaal met die lage balkons, maar die andere. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: dan heb je het over de juiste zaal denk ik |
|
Syndrome vervangt Captain Your Ship Is Sinking Horns up! |
|
ook goed!! signature |
|
"Ook goed"? Zeg maar gerust BETER! Syndrome wil ik al even eens live zien dus dit komt me erg goed uit ^^ |
|
Fuck, ik had veel meer zin in Captain Your Ship Is Sinking. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dan heb je nog één kans op 24 april. Dan is hun afscheidsshow namelijk. |
|
quote: Tja, had ze er ook liever bij gehad, maar een band die gestopt is, kan je niet doen optreden eh |
|
Kut-screamobands Op 24 april spelen ze ergens in Nederland dan? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 12-04-2012 15:38] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |