|
Auteur: |
|
|
Ik ben daar wel eens geweest. Het is, zoals de naam al zegt, een grote fabriekshal. Heel smaakvol omgebouwd tot concertzaal. Het geluid was inderdaad niet super, maar ook niet echt heel storend slecht. Als je een loepzuivere sound wilt, zou ik er niet heengaan. Wil je echter een leuke avond in een mooie zaal met een goede sfeer, dan is het zeker aan te raden. Bareuh... |
|
Ben er met BlackWizard en Sjon heen geweest, naar Pussy Motherfuckers. Helaas ben ik niet bereid om antwoord te geven op je vraag, stukje onwil snap je. |
|
Ik heb er Helloween en Gamma Ray gezien. Ik was best onder de indruk van de zaal qua aankleding/inrichting, en het geluid was ook erg goed te noemen, maar misschien was dat een toevalstreffer. lampje |
|
Ooit Slayer daar gezien. Leuke zaal en het geluid viel me best mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben er vaak geweest, op zich leuke zaal maar de keren dat er werkelijk een acceptabel geluid is, zijn zeldzaam. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Laten wij Schaep ritueel slachten zonder verdoving. Bla |
|
|
|
Een keer geweest en voor een grote fabriekshal vrij gezellig door belichting en zo, maar wel een behoorlijke galmbak... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hey bedankt voor alle reacties... Het klinkt niet allemaal erg positief. Jammer dat de andere shows ( dat uurtje speeltijd op Paaspop reken ik maar niet mee ) zoveel verder weg liggen . Buiten Oberhausen wordt het gelijk 400-450 km ...maar Accept wil ik niet missen. Blijft toch één van de beste ouwe metalbands ooit . |
|
Ben toch maar geweest . Viel me niks tegen . Geluid was prima , zeker voor zo'n grote zaal. Was ook een geweldige show . Opener Hell deed het prima met hun NWOBHM . En Accept is altijd super. Met 2 uur speeltijd krijg je sowieso al genoeg waar voor je geld en dan zeker als het geluid ook nog eens goed is . |
|
quote: Kon je je auto een beetje kwijt worden? (Neem aan dat het uitverkocht was?) 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Uitverkocht was het zeker niet . Parkeren ging nog wel , al raakte het terrein aardig vol toen ik aankwam. |
Index / Concerten |