|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme wat vet. |
|
Nee sorry "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Het is dat ze niet mee mogen doen aan het Euro songfestival...anders een goede kans om te winnen. Bazzio Attacks!!! |
|
Na zo'n 2.04 minuten wordt het ff leuk. |
|
Haha, wat de fuck. Dat zijn zo gauw vijf muziekstijlen die ik eruit haal. Een beetje teveel van het goede, maar ik trek het idee wel. |
|
Children of bodom? |
|
Beste band van 2012. |
|
Dear Japan, WTF??? Sincerely, The rest of the world. |
|
Hahaha, trve shit man ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
quote: Children of Bodom feat. K3 & Ali B. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ja gaaf. Volgens mij kwam iemand anders hier een tijd terug ook al mee aanzetten. Hypnos? |
|
Ah dan was jij dat ja, hehehe! |
|
Ik weet niet meer of ik het hier ergens gepost heb. Ik zie teveel dingen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik geloof je op je woord. |
|
Vind het best wel goed.. ga ik mijn dochter leren ipv K3 |
|
quote: Jij ziet dode mensen? Bazzio Attacks!!! |
|
Nu moest ik uiteraard hieraan denken: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
signature |
|
quote: nee, I wish, ik vind dit schitterend trouwens signature |
|
quote: Nee, mooi zeg! |
|
Zie die gasten los gaan! http://www.youtube.com/watch?v=HJrgC8-BT6A&feature=related 12, 12 en 13... best bruut voor die kleine meisje. |
|
ik moet dit hebben, dit is zowaar nog hyper dan T.A.T.U. signature |
|
en toch net iets beter dan dit signature |
|
nieuw nummer signature |
|
fok, check vanaf 2 minuten, hilarisch signature |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |