|
Auteur: |
|
|
Als jullie allemaal een hekel hebben aan gasten die nep-metal of al dat andere spul wat ze daar nog onder durven laten vallen , help mij dan een gast te bekeren, via emailen. Mail naar erkan@stoned.com En zeg dat zijn smaak in muziek kut is en dat hij moet luisteren naar echte metal, of anders maar gewoon naar de backstreet boys moet luisteren. |
|
Inderdaad: wat is de huidige stijl en hoe goed/slecht is dat.....anders inderdaad de backstreetboys I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Luistert ie bijvoorbeeld al naar Anathema?? Dan komt alles vast goed enzo... |
|
quote: heheh, als de huidige stijl Anathema is, dan is de wereld overnacht zeer verbeterd! |
|
Als ik die gast was en ik zou ineens allerlei mailtjes krijgen waarin mij verteld wordt dat mijn muziek zuigt en dat ik hun muziek moet gaan luisteren... haha, dan zou ik dat dus echt never nooit niet doen, zo krijgt dat figuur alleen maar een afkeer van het metal-volk. Dead things grow from deep inside... |
|
Als je iemand wil bekeren wordt je maar jehova ! Laat die gast lekker z'n eigen shit luisteren, als-ie geluk heeft ontdekt hij nog eens wat echt goede metal is.... Maar als hij iets gaat luisteren op commando is het een zielig meelopertje: kan je beter top 40 luisteren! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Index / Heavy Metal |