|
Auteur: |
|
|
Donderdag 15 maart Onderbroek | Tweede Walstraat 21 | Nijmegen 20:00u | Entree: 3 tot 6 euro Fuck the Facts (Can), Suffering Quota, Eden to Ashes De uit Canada afkomstige grindcoreband Fuck the Facts komt op hun euro-tour langs Nijmegen, en wel in de Onderbroek. Met twee(!) prachtige nieuwe platen in 2011 bewijzen ze dat ze keiharde grindcore kunnen maken en tegelijkertijd niet vervallen in cliché's. Daarnaast is dit hun enige optreden in Nederland van de tour. Suffering Quota komt helemaal uit Groningen afgereisd om ook van zich te laten horen; grindcore met hardcore en metal invloeden. Ze bestaan nog geen jaar maar hebben nu al een paar keiharde opnames liggen waaronder een split met Grinding Halt. Uit de donkere kelders van de Grote Broek komt Eden to Ashes nog een potje deathmetal spelen! Allebei de nieuwe albums van FTF zijn te luisteren op: http://fuckthefacts.bandcamp.com -------------------------------------------- Niet meer hun enige show trouwens, ze spelen vanaaf ook nog in Rotterdam meen ik. |
|
Ja, dabei. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+1 |
|
Kom wel een biertje drinken denk ik |
|
Zo maar eens even naar de chauffeur fietsen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gister in de Worm was vet. Vanavond vast ook wel. |
|
Vet het was FtF is serieus een te gave band, ongelooflijk. Dat explodeert ook alleen maar van het podium af SQ was ook gaaf, mooi beuken Eden to Ashes wel OK, gaaf wat ze proberen maar ze moeten hun muziek nog wat aanscherpen. Het repetitieve is nog niet hypnotiserend genoeg. Op zich wel vette sounds, en drie gitaristen, hehe... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mooie avond idd. |
|
Vond die eerste band helemaal niets. Suffering Quota was gaaf en Fuck the Facts trok ik ook wel. Gezellige mensen tegengekomen, leuke avond, jammer dat de laatste trein al vroeg ging |
|
quote: Kan niet wachten op de demo van je nieuwe band, VANDERBYL,(Spreek uit als vanderbil) [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 16-03-2012 12:49] |
|
Ik houd je op de hoogte, keertje split doen |
|
quote: WHOA! |
Index / Concerten |