|
Auteur: |
|
|
De line-up van Rock Hard is compleet: W.A.S.P. (Special Anniversary Show!) BOLT THROWER TURBONEGRO (erste deutsche Festivalshow im neuen Line-up!) UNISONIC (erste Show mit Kiske & Hansen in Deutschland!) PSYCHOTIC WALTZ (einziges Open Air 2012 in Deutschland!) MAGNUM TANKARD (Special Anniversary Show!) UNLEASHED (Special Anniversary Show!) GIRLSCHOOL (Special "Hit And Run"-Set!) KVELERTAK HIGH SPIRITS KRISIUN HELL PORTRAIT GRAVEYARD MOTORJESUS ALPHA TIGER JEX THOTH '77 DR. LIVING DEAD RAM DEATHFIST http://www.rockhard.de/festival.html Weinig grote publiekstrekkers dit jaar denk ik, maar wel veel kwaliteit. Kan alleen maar leuk worden |
|
Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, maar hopelijk weer aanwezig zoals elk jaar! |
|
Eens over nadenken, mits ik vrij kan krijgen. Zit voldoende boeiends tussen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kaartje is in de pocket, hotel is ook geboekt. Bareuh... |
|
kaarten geregeld. Zin in!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Running order: Freitag, 25. Mai 21:30 - 23:00 TURBONEGRO 19:45 - 21:00 KVELERTAK 18:15 - 19:15 KRISIUN 17:00 - 17:45 RAM 15:55 - 16:40 JEX THOTH 15:00 - 15:35 DEATHFIST Samstag, 26. Mai 21:30 - 23:00 BOLT THROWER 19:45 - 21:00 PSYCHOTIC WALTZ 18:15 - 19:15 TANKARD 17:00 - 17:45 UNLEASHED 15:50 - 16:35 HELL 14:45 - 15:25 PORTRAIT 13:45 - 14:25 MOTORJESUS 12:45 - 13:25 DR. LIVING DEAD! Sonntag, 27.Mai 21:30 - 23:00 W.A.S.P. 19:45 - 21:00 UNISONIC 17:40 - 18:40 MAGNUM 16:15 - 17:10 GIRLSCHOOL 15:10 - 15:55 GRAVEYARD 14:05 - 14:45 HIGH SPIRITS 13:00 - 13:40 ´77 12:00 - 12:40 ALPHA TIGER " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Goede indeling, 3 dagen feest. Bareuh... |
|
Yeah! Morgenochtend die kant op!! Het wordt perfect weer, kan niet wachten! |
|
Gelukkig ook nog een campingkaart gescoord op eBay, die waren al een tijd uitverkocht. Elke dag op en neer rijden of in de auto slapen is toch niet zo gezellig. |
|
Nice |
|
Zondag maar ff Girlschool en WASP kijken daar in Gelsenkirchen! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Het waren drie fantastische dagen! Geweldig weer natuurlijk en sfeer zoals elk jaar top. Uitschieters voor mij waren: Kvelertak (gasten hadden er zin en gingen helemaal los), Turbonegro (kende ik niet goed, lekkere muziek, belachelijke outfits), Dr. Living dead (met hilarische roadie), Motorjesus, Psychotic Waltz (!), Bolt thrower, Alpha tiger (eigenlijk was de Riot cover en ode het ruigste aan hun optreden imo), Graveyard (verrassend, mannen waren goed op elkaar ingespeeld) en WASP. Tegenvaller van het weekend: Unisonic. Man, groen en geel aan geergerd. Sloom, ingestudeerd, irritante solos tussendoor die vaart eruit haalden. Enige leuke nummer was "I want out". Hell had ik ook wat meer van verwacht. Maar al met al toppie weekend weer!! Was mijn negende editie en volgend jaar ook gewoon weer normaal gesproken! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik vond Unisonic juist één van de hoogtepunten. Eindelijk de Helloween-nummers weer zoals ze horen te klinken, en ook de eigen nummers vond ik niet verkeerd. Verder erg goed vond ik '77, W.A.S.P., Girlschool, Unleashed (wel een beetje kort), Hell, Portrait en Jex Thoth. En voor de rest? Mooi weer, Veltins van de tap en een zoals ieder jaar prima sfeertje. Super weekend! Bareuh... |
|
Hierbij nog wat foto's van het afgelopen weekend in Gelsenkirchen! Krisiun Kverlertak Dr. Living Dead Hell Tankard Psychotic Waltz Bolt Thrower Graveyard Girlschool Unisonic W.A.S.P. De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Was lekker potje met pieren tijdens W.A.S.P. Verder erg leuke tijd gehad. Maar dat stof.. mijn god. Ik heb alleen maar lopen niezen het hele weekend |
|
Een potje met pieren, is dat positief of negatief? Was weer een heerlijk weekend Van stof had ik weinig last eigenlijk... Is alleen dat stukje bij de ingang en daar hoef je je eigenlijk niet al te lang op te houden. |
|
Ligt eraan. Positief voor de band, minder positief voor de mensen die plat werden geduwd haha. |
Index / Concerten |