![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom niet nog een keer Wintersun boeken? Ik ben er bij! ![]() ![]() |
|
VET! Daar ben ik dus ook mooi weer bij ![]() ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) ![]() |
|
Ik denk dat ik een keer oversla. ![]() |
|
Misschien wordt het eens tijd voor prijsvragen als in de trend van: Voorspel de line-up? ![]() ![]() |
|
Heidevolk. Wat heb ik gewonnen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Toen ik het las wat de bands waren (niet op de poster) dacht ik heeeeeel even in een flits dat er Kampfar stond .... maar helaas ![]() Wintersun is dan wel weer leuk ![]() ![]() |
|
quote: Helaas, Alestorm is special guest ![]() ![]() |
|
De poster heeft het over special guests, dus er is vast nog kans op winst. ![]() |
|
Met Arkona erbij voor de verandering heb je guests ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ik gok op Ensiferum! ![]() |
|
Ik gok op Arkona, Unleashed en Skyforger Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
Skyforger denk ik niet. ![]() |
|
Varg komt dan trouwens met nieuw album ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Zanger Rinus? ![]() |
|
Eluveitie? euu? ![]() |
|
Equilibrium, Manegarm, Elvenking, Skalmold hebben allemaal eind dit jaar een nieuwe plaat. Ik ben er bang voor ![]() ![]() |
|
De special guests zijn: Finntroll Arkona Eisregen Erg verassend weer ![]() ![]() |
|
Ja, en Eisregen alleen in Duitsland.. Beter gooien ze die eens in Nederland neer, kunnen ze tenminste de gave nummers spelen. Maar ach, Oberhausen is toch het dichtstbij vanaf hier. ![]() |
|
quote: Serieus? Eisregen is zo'n beetje de slechtste band ooit. Ik heb ooit het twijfelachtige privilege gehad 2 weken met ze op tour te zijn. Elke avond weer om te janken. Maar destijds ongekend populair in Duitsland. Onbegrijpelijk. Ja hoor... ![]() |
|
Heb één keer geprobeerd om door een plaat van ze heen te komen. Nooit meer. ![]() |
|
In Tilburg hebben we vantevoren weer een awesome Heidenfest-picknick opgezet. Heb er nu al zin in! ![]() |
|
Dat klinkt dan wel weer goed. Speenvarkentje, alles? Ja hoor... ![]() |
|
Haha, alles. Natuurlijk geen alcohol, want dat mag niet van de polisie! (NOT) [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 20-05-2012 13:21] ![]() |
|
quote: Haha ach ja. Laatste keer dat ik ze zag waren ze idd ook niet al te best. Maar toch vind ik het wel een leuke band ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |