|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom niet nog een keer Wintersun boeken? Ik ben er bij! |
|
VET! Daar ben ik dus ook mooi weer bij ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
Ik denk dat ik een keer oversla. |
|
Misschien wordt het eens tijd voor prijsvragen als in de trend van: Voorspel de line-up? |
|
Heidevolk. Wat heb ik gewonnen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toen ik het las wat de bands waren (niet op de poster) dacht ik heeeeeel even in een flits dat er Kampfar stond .... maar helaas Wintersun is dan wel weer leuk |
|
quote: Helaas, Alestorm is special guest |
|
De poster heeft het over special guests, dus er is vast nog kans op winst. |
|
Met Arkona erbij voor de verandering heb je guests Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik gok op Ensiferum! |
|
Ik gok op Arkona, Unleashed en Skyforger Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Skyforger denk ik niet. |
|
Varg komt dan trouwens met nieuw album Black seeds of bunny! |
|
Zanger Rinus? |
|
Eluveitie? euu? |
|
Equilibrium, Manegarm, Elvenking, Skalmold hebben allemaal eind dit jaar een nieuwe plaat. Ik ben er bang voor |
|
De special guests zijn: Finntroll Arkona Eisregen Erg verassend weer |
|
Ja, en Eisregen alleen in Duitsland.. Beter gooien ze die eens in Nederland neer, kunnen ze tenminste de gave nummers spelen. Maar ach, Oberhausen is toch het dichtstbij vanaf hier. |
|
quote: Serieus? Eisregen is zo'n beetje de slechtste band ooit. Ik heb ooit het twijfelachtige privilege gehad 2 weken met ze op tour te zijn. Elke avond weer om te janken. Maar destijds ongekend populair in Duitsland. Onbegrijpelijk. Ja hoor... |
|
Heb één keer geprobeerd om door een plaat van ze heen te komen. Nooit meer. |
|
In Tilburg hebben we vantevoren weer een awesome Heidenfest-picknick opgezet. Heb er nu al zin in! |
|
Dat klinkt dan wel weer goed. Speenvarkentje, alles? Ja hoor... |
|
Haha, alles. Natuurlijk geen alcohol, want dat mag niet van de polisie! (NOT) [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 20-05-2012 13:21] |
|
quote: Haha ach ja. Laatste keer dat ik ze zag waren ze idd ook niet al te best. Maar toch vind ik het wel een leuke band |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |