|
Auteur: |
|
|
INDOCTUS zoekt met speod een goede black/dark metal drummer!!! repetities rond Leuven. Mailen naar Indoctus@hotmail.com |
|
was't heavy geweest was'k eens op probe gekomen maar gvd gene black Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: "Met speod" is dat een kruising tussen "speed" en "spoed" ? Ik, Wil Schuurman |
|
LOL hahahaha...........snellere speed |
|
Die knakker van WT is net ontslagen, misschien geschikt? |
|
Dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 16-05-2002 8:25] |
|
quote: ? waarom hadden ze jou uit de band geflikkerd dan? verschillen in muzikale interesses? 11.45: restate my assumptions |
|
|
|
Allé mensen, zit hier nu niemand die een beetje black metal kan drummen, of komt iedereen hier uit Nedeland? |
|
quote: aaah.. da's wel klote maar om de een of andere reden sta ik er niet echt van te kijken 11.45: restate my assumptions |
|
2 Broaboantse menschen zoeken een bassist en een drummer (of liever nog: bassiste en drumster, liefst blond en grote jopen!) die mee willen speulen in een death/thrash/heavy/trash/black band (ja slecht jah!) En bier zuipen verdeuries! Ik, Wil Schuurman |
|
een goede drummer vinden is altijd lastig "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik weet een drummer uit Leuven, maar of al goed genoeg is... Ik kan je zn email of icq wel doorgeven. |
|
geef die zijn mail maar door a.u.b. icq heb ik ni. T is altijd te proberen, kent ge die zijn naam? Misschien ken ik hem al... |
|
Mail mij es OK? |
|
Naar waar moet ik dan mailen, ik heb je E-mail adres niet... |
|
quote: Ja... maar ik wil er wel een die z'n stokjes in zn handen houdt! Ik, Wil Schuurman |
|
wij willen gen drummer, drumcomputers heersen Je moeder. |
|
Ik ga gewoon met twee hamers op de muren staan rammen... dat zijn pas heerschende drums! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: mwhahaha hehe.. ik hou mijn stokke vast dude! |
|
quote: Jij ken maar een stok vasthouden man... en laat ik daar maar niet verder op ingaan Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik heb m jouw emailadres gegeven |
|
Dank |
|
quote: WAHAHAHAHAHAHHAA skitterend! |
|
quote: WAHAHAHAHAHAHHAA skitterend! |
Index / Muziek algemeen |