|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgende week dus! |
|
quote: De Grindbashers uit Zwolle zijn alom bekend in Arnhem. Na meerdere keren de Willemeen helemaal plat te hebben gespeeld, is besloten ze terug te halen naar de krochten van Arnhem! Deze heren hebben inmiddels al wat meer platen uitgebracht en raggen gewoon lekker verder. De bassist die het doet met 1 snaar, 25 nummers spelen in 20 minuten, mensen, dit is nou echte Grindcore! |
|
hahaha! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Tot morgen schatjes |
|
Vergeet de niet! Boeiender |
|
quote: Bij deze en voor Mr N en deze keer hoef ik niet terug te rijden dus nog een keer |
|
Gekkenhuis! Zin an, dat wel. Boeiender |
|
Goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat Satans Revenge On Mankind vanwege ziekte heeft moeten afzeggen. Het goede nieuws is dat de andere bands wel gewoon zullen spelen én dat de entree nu gratis is! Lekker langskomen dus! |
|
was een mooi en geslaagd feestje! I am mine own redeemer...! |
|
quote: ben het helemaal met je eens! tot een volgende keer! |
|
Chaos Inc! Damn, dat was gezellig. Ben wel bang voor de Metalshots foto's. Boeiender |
|
Oja, metalshots foto's Maar het was lachen gistere. |
|
Ik ben het vergeten. |
|
Filmpje van Grindbashers is in zeh makingk... een vol kwartier aan volslagen onzin!! Your mother ate my dog! |
|
quote: Oei. Boeiender |
|
Even Hans spammen: En meer nonsens: Boeiender |
|
quote:Ik herken hem bijna niet meer. |
|
quote: Ja, hij is erg goed bezig! Ziet er goed uit dat jonk! Boeiender |
|
Ander kapsel ook lijkt het wel. Guitig. |
|
Bareuh... |
|
...nu maar hopen dat Hans als zijn XXL shirtjes wil doneren... I am mine own redeemer...! |
|
quote: mmm, en dit zijn alleen nog maar de foto's toen het nog licht was... I am mine own redeemer...! |
|
"Grindbashers, Arnhem, May 18, 2012 Sixteen minutes of complete nonsense and things that could possibly go wrong... and eh... oh yeah, in the meantime, they play a couple of songs..." Your mother ate my dog! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |