|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
"Contouren van het Niets" gereviewed door Hypnos: http://www.zwaremetalen.com/recensie/24935/White-Oak-Contouren-van-het-Niets.html Mooi moment om te vermelden dat er over niet al te lange tijd een tweede oplage van deze lang uitverkochte demo zal verschijnen! Wederom eigen beheer, wederom cassette, wederom sterk gelimiteerd. |
|
Bam! Weg authenticiteit! |
|
Sellouts |
|
|
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: ik zou die cassette niet te hard persen signature |
|
@ Gemene Lepel: beetje ongelukkige woordkeus wat de tijd betreft ja, maar ach. Over de limitering: je kunt er van alles achter zoeken maar de reden is simpelweg van financiële aard. |
|
gerantsoeneerde versie? signature |
|
quote: Die eigen rantsoeneditie kampt nog steeds met vertraging, maar het Noord-Amerikaanse deel van deze heruitgave is sinds kort verkrijgbaar via Sylvan Screams Analog (BigCartel, Facebook). Is een remaster, en zal binnenkort ook tijdelijk via ons te krijgen zijn. |
|
quote: Houd je er dan eentje voor me aan de kant? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Zeker! |
|
De Noord-Amerikaanse editie is binnen. Op is op. |
|
quote:Waarom niet dubben op aanvraag? [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 08-04-2014 16:13] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Heel goed, gewoon de jaren 80 manier van demo's dupliceren. Maar kom nog maar eens aan onbespeelde TDK C-60/90 cassettes. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Niet bij Hema dan, of bestaat dat niet meer? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik heb gezocht naar blanco cassettes en heb ze zowel bij de Hema als bij de Mediamarkt niet aangetroffen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:http://www.tapeonline.com/products/sony-audio-cassette-60-minute-high-fidelity-audio-cassette Ziet er wat goedkoop/dubieus uit, maar wie weet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Te onpraktisch in meerdere opzichten. quote: http://tapeline.info/ |
|
Mag ik een White Oak-hoedje? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Jij wel! |
|
Hey, ik ken jou nog van het Black Metal NL forum. Zal je spul binnenkort eens checken. |
|
Goed verhaal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ik ook! |
|
Door aanhoudende tegenslag en de gevolgen daarvan is er niet bij iedereen de wil meer om door te gaan met de band. Er is besloten dat de tweede release, "Verscholen Visies", alsook een split MCD, nog uitgebracht zullen worden. Twee andere conceptsplits met Wilds Forlorn en de full-length zullen niet meer uitgebracht worden. Verder is de eigen re-release van "Contouren van het Niets" op het laatste moment ook geannuleerd, dus de recent uitgebrachte editie van Sylvan Screams Analog waren de laatste 50 exemplaren die gemaakt zullen worden. Deze zijn overigens allang uitverkocht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |