IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 06-04 Obscura + Spawn of Possession + Gorod + Exivious @ Patronaat
Daniel Chaos
Usericon van Daniel Chaos
Posted 26-03-2012 1:16 by Daniel Chaos Wijzig reactieProfiel van Daniel ChaosQuote dit berichthttp://www.twistedwrongs.com

OBSCURA (D)
www.realmofobscura.com

SPAWN OF POSSESSION (S)
www.facebook.com/SpawnofPossession

GOROD (FR)
www.facebook.com/GorodOfficial

EXIVIOUS (NL)
www.exivious.net

Vrijdag 6 april 2012
Open: 19.00 u Aanvang: 19.30 u
Tickets: € 14,-

Patronaat
Zijlsingel 2, Haarlem

www.patronaat.nl/6-4-2012/obscura-%2b-spawn-of-possession-%2b-gorod-%2b-exivious

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-03-2012 6:12]

VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-03-2012 14:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 27-03-2012 8:50 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Aanwezig!!

Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 02-04-2012 13:00 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Toch nog even een kaartje gehaald. Na het horen van de nieuwe Gorod zeker een avond die de moeite waard lijkt.

A metalheart is hard to tear apart

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-04-2012 14:55 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-04-2012 14:55 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Overigens present. Siked voor Spawn!

Ed
Usericon van Ed
Posted 02-04-2012 15:28 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Maar ff die prijsvraag ingevuld.. weet eigenlijk niet waarom ik zit te twijfelen, erg goeie line-up!

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-04-2012 12:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2012 13:00 schreef Cees_Masterkiller het volgende:
Toch nog even een kaartje gehaald. Na het horen van de nieuwe Gorod zeker een avond die de moeite waard lijkt.

Ah herkansing, kans op pilsje doen!

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 03-04-2012 12:31]

Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 03-04-2012 12:38 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2012 12:30 schreef Dirge for november het volgende:
Ah herkansing, kans op pilsje doen!

Yep, ik denk dat ik wel het eerste bandje ga missen. Maar ik ben altijd in voor een klein tje

A metalheart is hard to tear apart

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2012 12:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2012 12:38 schreef Cees_Masterkiller het volgende:
Yep, ik denk dat ik wel het eerste bandje ga missen.

doorsopen?

signature

Dirge for november
Posted 03-04-2012 12:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2012 12:38 schreef Cees_Masterkiller het volgende:
Yep, ik denk dat ik wel het eerste bandje ga missen. Maar ik ben altijd in voor een klein tje

Tik me maar aan, ik ben herkenbaar.. Heb wielen.

Ed
Usericon van Ed
Posted 05-04-2012 22:22 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

De prijsvraag gewoon gewonnen! Zag nog te twijfelen maar gratis naar binnen is toch wel leuk (ook al ben ik meer geld kwijt aan benzine dan de kaarten...)

Ed
Usericon van Ed
Posted 07-04-2012 11:19 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Echt een goed concert zeg! Tijd geleden dat ik het zo naar mijn zin had op een metalconcert.

Kwamen binnen bij Gorod en die stonden al de hele tijd met een big smile te spelen wat wel leuk was om te zien. Spawn vond ik erg tegenvallen, geen podiumpresents en de muziek viel ook erg tegen (op plaat vind ik het een stuk beter) daarna Obscura en die speelde iedereen weer weg. Ook leuk vond ik de korte drumsolo en de toegift van Death (ook al hoopte ik meer op iets rond de Human tijd).

Weet iemand waar die gitarist uit Spawn vandaan komt, die nederlander? Die kon wel flink spelen.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-04-2012 15:48 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2012 11:19 schreef Ed het volgende:

Weet iemand waar die gitarist uit Spawn vandaan komt, die nederlander? Die kon wel flink spelen.

Da's Danny Tunker, van o.a. God Dethroned, Detonation en Prostitute Disfigurement.

www.metal-archives.com

Ed
Usericon van Ed
Posted 07-04-2012 16:01 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Ah, gast kan wel spelen zeg! Hij was de enige waar nog een beetje beweging in zat, de rest stond erbij als zoutzakken.

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-04-2012 21:02 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Exivous was weer mooi, niks anders verwacht Gorod was echt super! Wel een verrassing want ik kende het verder niet. Obscura was uiteraard ook erg gaaf

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Dirge for november
Posted 08-04-2012 11:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Exivious was een leuke verrassing, evenals Gorod. Spawn viel wat tegen en Obscura was geweldig! Al met al een geweldige line-up, terwijl ik eigenlijk alleen Obscura van één nummertje ken.

sycohernand
Usericon van sycohernand
Posted 08-04-2012 11:09 by sycohernand Wijzig reactieProfiel van sycohernandQuote dit bericht

Serieus? Spawn viel tegen? Ik vond ze juist ijzersterk en vond dan weer dat Exivious erg saai was en erbij stond als een stel zoutzakken.
De reden dat Obscura trouwens The Flesh And The Power It Holds speelde is omdat dit op hun nieuwste cd 'Illegimitation' staat, samen met nog 2 covers (van Atheist en Cynic).

Dirge for november
Posted 08-04-2012 11:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Kwestie van smaak denk ik. Beroerd waren ze niet in ieder geval. Het viel hier gewoon iets minder in de smaak, aangesterkt door de houding op het podium. Bij Exivious past zo'n houding kwa muziek iets meer denk ik.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-04-2012 12:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2012 11:09 schreef sycohernand het volgende:

[...] Obscura [...] nieuwste cd 'Illegimitation' [...]

Nou ja, nieuw... Je moet geen mensen blij maken met een dooie compilatie-mus, sycohernand.

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 08-04-2012 15:07 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 8 april 2012 11:09 schreef sycohernand het volgende:
Serieus? Spawn viel tegen? Ik vond ze juist ijzersterk en vond dan weer dat Exivious erg saai was en erbij stond als een stel zoutzakken.
De reden dat Obscura trouwens The Flesh And The Power It Holds speelde is omdat dit op hun nieuwste cd 'Illegimitation' staat, samen met nog 2 covers (van Atheist en Cynic).
Ik vind de nieuwe Spawn cd super maar live vond ook ik ze lichtelijk tegenvallen. Ik zag ze overigens in Biebob. Ik vind het overigens ook opvallens dat invaller Danny Tunker de nummers beter speelt dan de andere (niet invallende) gitarist.

Exivious moet je wat mee kunnen, maar wat ze moeten doen deden ze in Vosselaar in ieder geval erg goed!

Trey
Usericon van Trey
Posted 10-04-2012 13:14 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 7 april 2012 11:19 schreef Ed het volgende:

'Early in the tour there were some issues with lighting on stage. Tymon from Exivious mentioned he had a bad show because of that and Danny Tunker told him he never looks at his fretboard anyway. This prompted Tymon to put Danny on the spot for this last show and have him play 'Lash By Lash' blindfolded. As there was a hall full of people Danny couldn't refuse...'

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 10-04-2012 19:07 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

Vond het een geweldige show . Gorod was voor mij de beste band van de avond . Wat ging die band tekeer . Echt geweldig , superstrak en dat bij die complexe riffs. En absoluut geen stel zoutzakken op het podium .
Voor Spawn was hierna niet veel eer te halen . Niet dat ze slecht zijn , maar het kwam gewoon niet over.
Obscura was daarentegen weer super. Wat een verschil met 3 jaar geleden in de Kade als support van Atheist . Toen kwamen ze lang niet zo professioneel over als nu .
Exivious was een leuke afwisseling . Zeer zeker een band met veel talent .
Nog wat foto's voor de liefhebbers , gemaakt door Martin(ator) :

http://home.unet.nl/martin/Obscura/01.html

[Dit bericht is gewijzigd door Ekib op 10-04-2012 19:09]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com